Langsung ke konten utama

"AKU & BLOG IKI" Visi Misi dan Tujuan


Asssalamualaikum reekkk
Yeayyy comeback juga diri ini
Welkam tu blogku, blog grates

Iki blog kedua ku
Sing pertama, Si Asa
Asa ki blog jamanku sekolah ambe mondok
Sumpah alay polll
Tapi uakeh ceritanee
Wes ke kontaminasi ambe postingan postingan ga jelas
Ape ngehapus tapiii males
Nggae email e makku
Iki si "disebelahku" nggae emailku dewee, jadi pripasi lebih terjaga

Iki jane isine oposi?
Perkenalannn yaaa

Okee, berhubung iki blog jaman kuliah
Aku memperkenalkann diri sebage HURIN
Gambar hanya pemanis 
Iku pas kuliah aran mdek gedung ISDB
Sok moco kamus wkwk

Nulis blog gae opo?
Gae ceritoo lah rekk
Haduh aku wegah pol tuku buku harian, ya walaupun bakale tuku juga si
Buku harianku pencar pencarrrrr !!!
Emboh nandi kabeh
Makane didigitalisasiii ben ga ilang ga morat maret

Blog iki terbuka gae siapapuunn
Silahkan moco, lek berminat
Ya walopun isine gajelas, sambat, katrok, alay, wowoow
Mari kita ceritakan semua disini
Insyallah iki nggae boso jowo nyelll
Soale wesss hopppp bien gae indo ndek si Asa
Lek jowo kan luwih loss
Tapi lek ono campuran indo e ya monmaap rek
Khilaf

Aku si gadue gambaran lek kuliahku bakal full cerito
Soale kan aku jarangg metu kos kecuali golek mangan
Ya mongken nanti akeh akeh e sambat nugas wkwkkw

Iki aku nulis ambe lepine pakkuu
Semoga aku iso tuku lepi dewe ya rekkk
Trus iki aku sakit,mari ko dokter
Sopo sing peduliiii??
Ya bekne anakku mben moco ya wkwk
Aku ambe pakku sehati rek, podo lorone
Oyoo nak, iki tepak jaman kopit omicron
eruho ya wkwwk

Jane lek loro gaoleh main sek
Tapiii iki aku wes due krentek 2 dino lalu
Truss eh loro
Yaaa gepepe gas saiki lah

Iki pas nulis diiringi resso gak premium wkwk
Mungkin jamanmu mben, aplikasi iki ilang
Lague good time - carly ft owl
Iki lagu pas aku kelas 6 weeyyyyyy !!!!

opo yaa
lapo kok jenenge "disebelahku saja"
Btw, aku wes ga pinter sastraa 
Wes amnesia ambe permainan kata
Bedoo pas jamane Asa
Asa wi wapik jenenge Asaberasasara
Lek saiki wes biasa ae lah
Gatau galau mencintaa hahahah
Iyo sumpah
Cen kan sing nggarai pinter berkata-kata karena cinta maupun patah
Lah makmu iki wes gak
Gak ngorosss

Ya mongken mben lek wes ketemu bapakmu yo nakkkk
Makmu kembali berkata-kata
Hehhh iki dadi surat wasiat gae anakku yaaa 
Emotikonnnn endiii emottt 

Sebenere aku ya wes gaee cerito ttg pengalaman ndek ig kedua
Tapi kan sitikkk 
Ceritoku tentang kimia wes entek deh ndek ig kedua
Ngko lek nemu foto sing berhubungan ambe pendkim mengko tak ketik ndek kene
Karena ikuu cen pengalaman paling wow wkwkkw
Blog versi dowo ee ambe foto foto real kadang ngeblur
Mugo makmuuu hape e ben tuku tambah apik 

Oyo rek
Lek onooo ketikan sing gak masuk akall
Koyo impian impiankuuu
Tulung ojok diguyuuuu wkwkkw
Nulis sek, mben kenyataan e

Lek aku nulis ttg pamer pamer sesuatu
Sebenere gak pamer iku rek
Pencapaian lebih tepate
Soale menungso biasa koyo aku kii lek oleh penghargaan, barang, dll sing tak pengeni utowo sing yaa menurutku angel digapai ya kudu di tulis kebahagiaan e

Lek ono hal hal bucin yang terlalu astaghfirulloh
Sepuraneeee
Wes jomblo sue :(
Ya ga mongken lek foto berdua opo hal uwu (imposible bgt)
Lebih ke ketikan 
Semoga isok halal rek, ojo sampe pacaraannn
Dan emang aku gadue gambaran bakal entuk pacar 
Naudubillahhh ojo sampe poko e
Masio jomblo akut pengen uwu uwu wkwk

Sumpahhh lek aku alayy sepuraneee
Ancen aku alay puollll
Tapi lek aku masuk mode meneng
Gudu aku wkkw
Aku asline rame, bacot, ceplas ceplos ya gitulah
Tapi iki ga berlaku nak kelas or nak grup kelas wkwk
Ancen due 2 kepribadian 
Ono sing ngmg aku ceplas ceplos, pendiem bgt, cuek, judes, bacot
Yaa wes biasa see dingunukno
Lek aku ndek ngarepmu ramee berati selamaatttt kwkw wes masuk konco sing tak percoyo

Oyaaa aku pas kuliah gamisan
wkwkkw anak uin bgt
Ya gak gitu juga
Sampe mben lek lapo - lapo semoga istiqomah gamisan
Gak ngerti style
Ah yowess 
Seneng sendal jepitan
Kudung segi empat menutup dada
Syar'i lahhh, mugo akhlak e iso mengikuti klambie yaa, aamiin
No make up
Genduuuddd wkwkwk
He carane kuyuss pie tooo
Ah ga mekso kurus juga
Poko e pola makane teratur dan sehat
Mongken lek pake celana pas praktek tok
Eman yaaa lek gamisku kenek opo opooo, kenek cipratan muisale
Gak oleh
Gmisku kudu bersih gaole kenek opo opo
Dan pas kkn mene ya mungkin celonoan sisan
Tapi diusahakan nggae rok
Heee selama dua bulan kuliah oflen aku gamisannnnn tokkk
Ihiiiiyyyy alhamdulillah
 
Yaa ya wess mek iku tok sing ape tak kenalnoo

Semogaa dari blogku kalian iso memetik hikmah
Termotivasi
Semoga tulisanku berguna dan selalu menulis hal - hal baik

Love youuuuu, my readers

Komentar

Postingan populer dari blog ini

ITS, yes!

  Assalamualaikuummm .. haha hoho hehe kesampean jg aku maen kesinii iki foto sembarang aku g ngerti ikuu papan opo pokoke foto onok logo ITS wkwk postingan iki ditujukan kpd adekku tercinte, si SOMAD KADRUN awokaowkw rasa bangga turut tercurahkan saat menulis rasa jengkel turut mengiringi saat proses pemdaftaran cerito ikii sebagian ws tak up ndek highlight ige, judule SOMAT jadii, yaa iki adalah kelanjutan atau keterangan dari foto2 yang ada di galerikuu https://www.instagram.com/stories/highlights/18024376990730134/?hl=id itu ges link ee, tapi ig ku privat deng yaweslah yg difolbek ajaa seng ndelok lebih byk ke chat wa sihh yolah, krusial bgt wi wa JADI, untuk episode kali ini aku cuma nuliss berdasarkan foto lek diurutkee, wuegahh, soale kakeenn okk, mari kita ceritaa ngerti kan? ngerti kan? lek ITS wi salah satu PTN top 10 Indo aku sgt familiar dg ITS tapi g nyongko bakal jadi bagian e ITS bjir kt gue teh wwk adekku maksudee haha sopo seng nyongko loo ya Allah adekku i sepak terja

MBALEK DADI AREK KIMIA

  Assalamualaikumm gesss. Huwahh akhire tiba juga di liburan semester dan aku iso menulis lagi iki jane peristiwa pas semester 4 tapi ket iso nulis pas otw sem 6 heheheyyy ak nulis iki gae lepine si somatt yg  mahal itu gileee enak parahh woy smooth bgt g koyo lepikuu wkwk gpppp, mkane enak nyele  oyaaa, iki makul praktikum analisa gizi BOLEEHHH teko judul makul e terlihat seru dan meyakinkan ndek bayanganku, iso dilewati ah paling yo biasa lah, analisa analisa ngono LAKOK Innalillahi ya Allah ikii makul opo bjilak astaghfirullohh ikimah .. COY AKU BALEK DADI AREK KIMIA NEH KIMIA KI .. MI .. A KIMIA KIMIA KIMIA opooikii coeg kimia πŸ‘ΏπŸ‘ΊπŸ‘Ή bjingan sumpah muangkell kok isone seh ketemu neh gak gur ketemu ws nyemplong ril kimia asli kimia ga koyo pas semester 2 kae KIMIA PANGAN kui sek iso dinalar lah, sek seru praktek e  LAIKIII WOY bayanganku praktek iki koyo kimia pangan cuma lebih ke makanan yg lebih kompleks LAKOK .. sampe aku adu nasib ambe rahman KOISO I LHO KIMIA NYEL ndek kene woy

Semester 2

 Assalamualaikum reekk. Sudah lama tidak berjumpaa Gatell bgt tanganku heh Pengen nulis, ga sempet teros Tugas e astaghfirulloh naudubillah aduhaii Lagi lagi ku gbs tidurr~~~ *nyayi Ini ditulis di bulan Juni Jarene Pak Sapardi Djoko, tak ada yang lebih tabah dari hujan bulan juni. utekku ws puanass, kemebul. saatnya liburan. Ape cerito tentang garis besar semester dua soale aku 4 bulan full ndek semarang mole pas rioyo wingi se. seperti biasanya, urepku muk glebag-glebug nak kosan  ngerjaknooo tugass lah, ya kali turu. sampe saiki gorong pernah naik brt gorong tau nak kota lama. pie yo sajane se gpp, aku ga mekso pengen rono-rono gpp gpp pengalaman iyosii, tapi marakno pegel juga dan awakku ki ws pegel enak turu ya. asli lek kadung pegel, turu .. astaghfirulloh tangip-tangi jam 10 aku males bgt nyeritakno part iki ndek arek-arek pasti ngeroso si paling healing hii saknoe gatau metu metu o a, lapose ndek kos teros ternyata kon paling ngenes dewe yoo LAMISEEE TALA COCOTEE heh, aku bahagi