Langsung ke konten utama

KONSER ----

 Assalamualaikum rekkkk 

Hallo para pembaca yang banyak beban pikirannya ..
di tulisan ikii kalian bakal nemukno
"ANOTHER LEVEL of MAULIDA"
welelehh
wkkw
soale ikii bukan "AKU" 
aku di hati kecilku di tempat yg paling kecil

opo se rekk
soale iki aku ngroso gudu maulida sing biasane wkwk
dan kalian pasti kaget aku ngelakoni iki
*bagi sing kenal-kenal wae

yappp, aku NGONSERRR kawan-kawan
sebuah kata yang ternyata tak lakoni juga
nyobak la rek
masa muda yokan
eleeeprettt gayane

asli woy
aku ga nyongko, lek kehidupan mahasiswa
bakal akrab dengan hal-hal begini
bahkan di share ndek twitter base kampus
OOO JADI HAL INI TU WAJAR-WAJAR SAJA dilakoni arek enom
yaa kepingin dong saya
sw ne konco2 ku yo podo ngonser
ah nyobak ahhh, lek enak yo dibaleni, lek rusuh yowes pisan wae

iki tepak liburan semester 2
lahh iku base twitter share pamflet konser
daan kebetulan wi sing ngdakno arek kampus dewe
band e ambyar, AFTERSHINE
pengennn melokk
tempat e GSG kampus
kan ga perlu adoh2, mlakuu
sejujurnya, kendalaku ora metu, ga dolen, ga nandi2 wi kendaraan
ya disamping ngono, aku yo kagok ambe embong gede
wkwk, jane aku areke yo budalkan teross
*lek ndek semarang
tapi kan begituuu ... pale nolep

aku kebagian tiket presale 1, 55k
oh yawess gpp, nyobak kan
akhire aku ngomong nak emak po bapak yooo
IZIN NGONSER awoakowko
sumpahh lo wkwk lek diiling-iling
izin jalok duit gae konserr maksude rekk :)
ndredeg pol, oleh ga yoo ..
secara lo
OLEH DONG !!!!
woy woy woyyy dungarennn 
alhamdulillah deh wkwkwk

AKU MENGHASOT KOPEDD
ben melok ngonserr
yaa, golek bolo yaa
wkkw salah duanya begitu si
hee, kan aku ambe koped kii anak baik2 nan alim bijaksana taat orangtua *wek sor
lah entok kesempatan ngene
LAPO GA DICOBAK YOKAAANNNN
si koped yo gong tauu blas ngonser
akupun begituu
jadi, ayok kita merasakan pengalaman ini bersama-sama
setelah perundingan syilidddd .....
YAAVV, SI KOPED IKOTTT
awoakoww
yesss !!!!

sebenere kita wedi woy
ngko pie yo
ngapain yo
kan ndek konser wi joged2 biasane
lah akuuu??
HEH !!
aku gatau ngonooooo 
heh !
terus lek kene diam di tempat ta kowa kowo piee :((
dan endinge yo meneng bae sih akuu wkwk
GAK BIASA woy
ndugal bgt wong wong


oke, kita beli onlen 
ditukerno e pas ws melbu semester 3
ancen konser e wi 2 minggu setelah kene balek


ikii gess, tiket e

pencitraan sek 
iki nuker e bar magrib

loh masss wkw
iki mas mas sing motokno
WONG MALANG WOYY 

hahaa, ternyata ono akhire wong malang ndek uin iki
langka poll wong jatim bagian suroboyo dan sekitarnya

pas kita nukerno,
aku ngge jowo
lah mas e langsung ngeh lek aku wong JATIM
wkwk, ngegas yo bun

lah aku kaget dong
"kok ngerti?" jareku
"lah aku wong malang ok"
ANJIIRRRR wkwk

haha haloo dolor
tapi dee ga gelem ngakoni malang endi
ah gpp, nice to meet u bro !

iku dee salah pitek kamera koyok ee
nice capture, bro!
ono gunane jugak potomu



weh, melbu sg 
bareng bestii ga tuu :v



HARI H

setelah seminggu kita nukerno tiket
tibalahh ....
jeng jeng

ONOKK KEJADIAN
yarobbunnn
orep garek budal tok padahal, onokk ae

si koped ges, KOPEDDD
ya Allah kopedd 
bener-bener merusak suasana

TIKET E ILANG
yhaa gustiii

heboh dehh
padahal jam e 18.15
dann kita ti haros budal jam 18.30
wesss, akhire ngublek2 kamarrr

bener-bener ilang rekk
gak ketemu 
lahh aku yo ga ngertiiii
pokok pas mari nukerno iku, tiket ku lgsg tak simpen
aku ga ndelok tiket e koped

wes ngeroso
"GAK BOLEH NGONSER,
ANAK BAIK-BAIK GA DIRIDHOI ALLAH"
wkkwkwkw, nangiiss bgtt
lek dipikir-pikir iyo juga 

akhire chat ambe cp ne
pie lek tiket e ilanggg...
apa ttp bisa masokk??
yo eman ges, 55k woy

dag     dig     dug     .....

iki rodok sue san jawab ee
paling sing kono yo mikir
ikii isone ilang

daaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnn............
ISO GESS
ISO MELBUUU,
hamdalahh ..

sumpah tak akoni, panitia e jos sih
suabarrr ya gustii
due costumer koyo koped ngene
lek aku yoo,
AUTO GAK, AUTO NGAMOK
isone ilang lhoo ..
tapi nunjukno bukti spay e

wes sumpah, iku momen ter terrr 
selain ujian diawasi dosen

photobooth

GSG ngarep
tempat si kopd ngadu tiket e


halooo guysss
kita sudah di dalam

awale se enakk ya lungguh ambe ngenteni
aku yo kaget
mosok ngonser lungguh
tapi TIDAK ygy
anggetmu pengajian, ngono jare panitia e

iki juga,
PERTAMA KALI
aku melbu GSG ne kampus

lah aku i nak GSG yo lapoo lo, misale
berharap due ayang pebasket ngono yaa
kene nyemangati nak tribunn
indah nemen kisah cinta sinetron
akhire, aku melbu jugakk kan ... 


eh ws mulai rek
diawali UKM musik
produk lokal e kene

kedua, embohh e sopo lali


ketiga
SOOEGI BORNEAN

welah yoo, iki lagi viral-viral e
lagu asmaralibrasi
lakokk dadakne
BAND SEMARANG
yhaa gustiii wkwkw

GUEST STAR teope
AFTERSHINE

aku ngerti aftershine kii grgr tiktok
lagu "AKU IKLAS"
sumpah, lek gak grgr tiktokk
yo sopoo anying ikii ga ngerti

RUNDOWN

pas kene mari duduk2 kann
kene dikon ngadek, yoyolahhh woy ngonser
terus kene menikmati musik e

ya Allah ngertiooo
mak gejanjus :((
musik e gedambrongan
buanteerr poll
RIP. kopeng

trus jugaa
selama perform
aku ngadekk gess
yoo astaghfirullohh ket jam 7 sampe 11 lebih
gilaa woy
gemporr 
sumpahh kuesell

tros yoo selama acaraa
astaghfiruloohh
ternyata kita mepet2 an bgtt
cewe cowo
yo gak mepett bgt
cidek lah jarakee

woyyy !!!
aku culture shock bgtt
HAHHH heh opo kudu cedek2 an
rapet bgt 

eehh sumpahhh ih 
ya Allahh maapkan hamba

tapi gak lapo2 kok rekk
yo b ajaa
aku wedine ki tbtb .... 
ya gitulah :(((
secara lo he aku gung tau cuedekk pol ambe cowo
kecuali adek

eh sumpahhh huhu wkwk

tapii ..
pas menuju guest star utama
lah ono serombongan cowokk
urakan 

anyiiingggg
merusak suasana
yo kyook arek punk gak terawatt 
koyok lo yoo
sumpah ngugal bgt jogetee
nyerobot2 tempattt
anjirr ikiii

akhire kan ndek pinggirkuu
lek ambyar modele koyo gasingg
senggol kene kunu, ben minggir ben dadi nggone
YO GAK NGONO lek
juwembekk aku he

yo, aku langsung mode jutekk, judes, tidak ramah lingkungan
pokok lek cedek aku tak dorong
or hapeku tak colokno 
sing pengen ambyar gak kon tok ajg !!
sampek wonge notis lek aku gak nyaman
rodok menjauh akhire
eh wonge nak mburiku dehh

ben nyenggol aku
tak toleh, tak pliriki

lah grgr gerombolan iki
aku ambe koped kepisah
uadohhh 

sakno koped jane rek
dekne kan arek sunda
tapi lek aku ngmg jowo ngerti

lah dekne ki ga ngerti lagu2 jowo wkkwk
ya Allah suakno janee 
tolah tolehh
ape ambyar yo gak apal
wkwkw
meneng tok rek meneng
DISINI SAYA MERASA BERSALAH
ya Allah aku salah uwong ki wkw
dahal lek ngertii wenak bgttt

koyok e koped kapok dehh ngonserr wkwkw

GUEST STAR UTAMA

aslii rekk, aku yo ambyarr wkww
soale seruu bgtt aftershine nggawakno lagune

lek sing soegi bornean, aku kowo
lah aku gak apal woyyy
ambe musik e kalem2

ngertioo 
pas peralihan musik 
ukm ke soegi bornean
aslii juomplangg
gitar e soegi ualuuss
lah wekne ukm, gedombrengan 
uelekkk wkwkwk
ada harga ada kualitas ysy
kupingku rodok terobati pas soegi maen

lah pas aftershine tampil kiii
UAKEEHHH WOY, sing dinyanyiknoo
onok 8 - 9 ann
weleehh dibayar piroo woyy
ta ancen wonge keseruen sampe wakeh bgt nyanyi eee
aku sampe ampun2
AYOO NDANG MOLEE
sikilku kebass
padahal seru polll

soale gorong moleh eee
nanjakkk :((


menuju gerbangg,
gerbang dari dekatt

he woyy
kaet ikii aku mlaku jam 11 lebihh 
weh weh wehhh
wehhhhh
wkwkw
bien nak pondok yo tau see
tapi kan barengann wong akeh
laikii muk aku dan koped

mo beritau seluruh dunia
HEEE, AKHIRE AKU MOLE JAM 11 LEBIH LHOOO
awokaokwo
yakan aku arek homiee bgt

dan pas totok ngarep bank niaga
yo mesti ws diportal kan yoo
ya lewat samping e
bank niaga sawepii hi merindink
opo maneh gang e koskuu
weleehheehh :)


KONSER KEDUA

he rekk ngertio
jane mari ngonser pertama kii
AKU TRAUMA wkkw
soale yo ga nyaman blass, tapi aku seneng 
aku lo gaiso loss ambyarr
seh kaku
koiso ya wong wong wkkw

lahh iki pas ape molehan
ndek twitter ono pamflet konser
*yo biasane ngono juga
tapi iki konser arek uin dewe, tempat e yo ndek uin
so kan aku iso mrono

melok ga yooo
awale aku gak tertarik
la opo loo
guest star e gur penyanyi solo DAMARA DE
aku ngerti e yo mergo dee koleb ambe aftershine

sumpahh wes sliwar sliwer ikuu
hadehhh
apa ini pertandaa aku haros ikut lagi??
hmm ..
sumpah ono 2 dino kepikiran

gabut rekk sumpah
preian
atek aku kan kudu ngenteni si ratna mari UAS tgl 23 an
lah UIN ki ws mari ket tgl 9
lahh semono suene lo
ngapaiiinnn

emoh e lapo se rekk
aku kan areke suka tenang2
lah ngonser wi ngonoo lah
KOYOK KANJURUHAN :(((
wkwk aslii lek dirasak-rasakno yo ngeriii woy
ngko lek tbtb ... tbtb
mesti pikiran ngonoku ono

dahla wes
MELOK woy melok
H - 4 konser terqetok hatikuu

delok ig ne
delok pricelist e
secaraa, kene wes keri

lakokk, piro rekk
ya Allah gusti 35K
haahhh 35 ????
awokakwok nangiss bgt
normale ya normal e 60+
ya tapi tergantung guest star e juga see
dadi yo wajar lek semono

tros diskon voucher2 e uakeeh
burger king, salon, dll
wih gila see iki sponsorship ee
cah FITK joss !
tiket rego semono sek ono voucher diskon
weleh weleh weleehhhhhh wow

bedane ambe sing pertama
ikii gak rupo tiket
tapi rupo kwitansii
wkwk, dadi kene bayar trus dikei kwitansi wkwkwk


tanda masokk

lah dituker ambe gelang ikii pas masok e
sayange gelang e rusak disek segoronge tak musiumkan

aku budal mari magrib
rundown e jam 4 wes open gate
lah ya gilaa
jam 4 
lah magriban ku piee 
akhire yaweslah bar magrib keri dewe mburi dewe yo gpp

lakokkkk ...
pas aku budal
HAHHH KOPONG
KOPONG gess
weh iki tenanan??
wkwkw hamdalah yakan lek ngono

iki konser e ndek audiotorium
wkwk kewren gasee
pas melbu, adem 
uin tok lah sing konser e indoor wkw
liyane ndek lapangan
sangat memuaskan konsumen ya kakk
kene ga perlu kawatir udan2 nan


ini guisss

asline aku iso see ambil ngarep dewe
ngarep yo kopong
tapii, lek ngarepp wediku gaiso ambil foto sing bagus
soale ngisor pass

pikirku ngono ..

aku ngamek posisi 3 4 ke belakang
ps tengah wkwk

menurutku, iki lebih terkonsep daripada manfest wingi
onok gerbang e iku
lek manfest loss ngisor panggung pass
jadi kan yaa .. gaenak lah


SABDA KAWAN
al karonsih pride
arek Ngaliyan dewee

jujurlyy, ikii personil e ganteng2 wehh 
wkwk weleh wong Ngaliyan pride 

ASDOZ

totalitas pol wkwkw
aku ndelok ndek konser e FPK wingi 
dandan e kecelakan mumi
lah saikii dee kosple by max ambe renang wkwk

sing melok nyanyi, mugo2 skripsi e lancar
wkkw slogan e ngono
kelas malam weleh

iki musik e remix 
mayan akeh sing dinyanyiknoo


PERTELON KOPLO
welehh iki paling rock meenn

DJ jedag jedug

pikirku,
lahyoo lagu semono suwene apall
ikii suwuwee poll
paling suwee
1 jam lebihh

GUEST STAR UTAMA, damara de

oalaa iki ta mbak damara kwk
lek teko idek
koyo sopo he
ya Allah
koyo USTADZAH MUMPUNI awoaowk

biasa gess tampil e yo ga aneh2
muk gae switer, kulot, ambe kudung segiempat
halaaa koyo mbak2 kosan lek golek mangan wkwk

lahh tapii aku yo njegideg
weh nyanyi opo wong ikii
ancen aku sing ga apdet lagu lagu se 
2 tok sing apal yarobbunn


menurutku,
iki gs utama GA SERU 
b ajaa

seruan gs pendampingg
opo karena penyanyi e wedok?
menurutku iyo se
soale sing luwih enerjik kan cowo

bedoo pas sing pertama kae
seruan gs utama drpd gs pendamping

OH YOOO
ya Allahh aku yo ketemu golongan arek ndugal maneh
hehh, kenopo se anda semua kii
mbokya sing santui ngonolo
dan kenopo kudu ono ditempatku berdiriiiii !!!
plis deh
aku cuma pengen menikmatiii konser iki dengan DAMAE

lah bedanee
sing ikii
langsung shoxk arek ndugal maeng wkwk
kan ngarepku ciwi2
lah auto minggirr grgr ono arek maeng
minggir e ki gak minggir biasa
langsung minggir bgtt
jadi ndek tengah ki kuosongg

akhire mereka mandek jogett
KENEK MENTAL wkw
loh mbak loh mbak ngonoo
sampe diparani keamanan
wkkw

tapi yo jenenge keamanan seumuran dewe
YO GAK NGEFEK taa
akhire yo pancet aee

TAPI REK TAPIIII 
pas damara pe nyanyi

LAKOKK MOLEE
mole
si gerombolan arek urakan maeng
wehh ngopo, dungaren
lgsg mundur

wehhh alhamdulillahh ta batenku
iso ambyar dengan damai wkw

ohyoo, aku iki ngonser dewe
budal dewee
koped ga melok, soalee ya ga ngerti jowo ekek

ngertio ta rek
AKU DEWE WE sing dewee
liyane ambe koncone
ah yo gapopo ta.
ganok sing kenal aku, sing ngerti aku


PENUTUP

yhaa begitolaahh guiss
ceritaku ngonser di semester ikii

untuk FPK, sy monmappp
jane fakuktasku ngadakno konserr rek
seminggu sedurunge iki
tapi, AKU GA TEKO

pie yooo
pernah moco tulisan kan
"introvert suka keramaian, jika tidak ada satu orang pun yg mengenalnya"
HEHE
daan aku begitu.
lek FPK kan aku ketemu arek2, leren say hi
atau harus pisah gerombolan dll
pie yo

lek dewe kan enakk
masio aku pie pie kan ganok sing ngerti lek iku akuuu 
tapi gaenak ee
lah anyinggg, kabeh gumbul2 aku tok sing 

ehhh sebenere pas aku melbu kuowoo rek
ya allah, aku kudu pie jall
mosok ngomong ambe tembokkk
akhire, aku melok 1 gerombolan wkwk
melok lungguh
mbak2 sing tak eloki, sepurane lek aku tbtb lungguh wkwk
drpd aku melas dewean yokan

yaasudahh rekkkk ..
emang gak pie pie si ndelok konser iku
ati-ati wae, 
lek gowo tas, deleh ngarep

risih e ya ikuu
saling dempettt 
lek sejenis ya gpp
la lek lawan jenis ikilooo ...


KAPOK? ogak se
ya nanti lek sreg ambe pamflet e 
BUDAL 

Komentar

Postingan populer dari blog ini

ITS, yes!

  Assalamualaikuummm .. haha hoho hehe kesampean jg aku maen kesinii iki foto sembarang aku g ngerti ikuu papan opo pokoke foto onok logo ITS wkwk postingan iki ditujukan kpd adekku tercinte, si SOMAD KADRUN awokaowkw rasa bangga turut tercurahkan saat menulis rasa jengkel turut mengiringi saat proses pemdaftaran cerito ikii sebagian ws tak up ndek highlight ige, judule SOMAT jadii, yaa iki adalah kelanjutan atau keterangan dari foto2 yang ada di galerikuu https://www.instagram.com/stories/highlights/18024376990730134/?hl=id itu ges link ee, tapi ig ku privat deng yaweslah yg difolbek ajaa seng ndelok lebih byk ke chat wa sihh yolah, krusial bgt wi wa JADI, untuk episode kali ini aku cuma nuliss berdasarkan foto lek diurutkee, wuegahh, soale kakeenn okk, mari kita ceritaa ngerti kan? ngerti kan? lek ITS wi salah satu PTN top 10 Indo aku sgt familiar dg ITS tapi g nyongko bakal jadi bagian e ITS bjir kt gue teh wwk adekku maksudee haha sopo seng nyongko loo ya Allah adekku i sepak terja

MBALEK DADI AREK KIMIA

  Assalamualaikumm gesss. Huwahh akhire tiba juga di liburan semester dan aku iso menulis lagi iki jane peristiwa pas semester 4 tapi ket iso nulis pas otw sem 6 heheheyyy ak nulis iki gae lepine si somatt yg  mahal itu gileee enak parahh woy smooth bgt g koyo lepikuu wkwk gpppp, mkane enak nyele  oyaaa, iki makul praktikum analisa gizi BOLEEHHH teko judul makul e terlihat seru dan meyakinkan ndek bayanganku, iso dilewati ah paling yo biasa lah, analisa analisa ngono LAKOK Innalillahi ya Allah ikii makul opo bjilak astaghfirullohh ikimah .. COY AKU BALEK DADI AREK KIMIA NEH KIMIA KI .. MI .. A KIMIA KIMIA KIMIA opooikii coeg kimia 👿👺👹 bjingan sumpah muangkell kok isone seh ketemu neh gak gur ketemu ws nyemplong ril kimia asli kimia ga koyo pas semester 2 kae KIMIA PANGAN kui sek iso dinalar lah, sek seru praktek e  LAIKIII WOY bayanganku praktek iki koyo kimia pangan cuma lebih ke makanan yg lebih kompleks LAKOK .. sampe aku adu nasib ambe rahman KOISO I LHO KIMIA NYEL ndek kene woy

Semester 2

 Assalamualaikum reekk. Sudah lama tidak berjumpaa Gatell bgt tanganku heh Pengen nulis, ga sempet teros Tugas e astaghfirulloh naudubillah aduhaii Lagi lagi ku gbs tidurr~~~ *nyayi Ini ditulis di bulan Juni Jarene Pak Sapardi Djoko, tak ada yang lebih tabah dari hujan bulan juni. utekku ws puanass, kemebul. saatnya liburan. Ape cerito tentang garis besar semester dua soale aku 4 bulan full ndek semarang mole pas rioyo wingi se. seperti biasanya, urepku muk glebag-glebug nak kosan  ngerjaknooo tugass lah, ya kali turu. sampe saiki gorong pernah naik brt gorong tau nak kota lama. pie yo sajane se gpp, aku ga mekso pengen rono-rono gpp gpp pengalaman iyosii, tapi marakno pegel juga dan awakku ki ws pegel enak turu ya. asli lek kadung pegel, turu .. astaghfirulloh tangip-tangi jam 10 aku males bgt nyeritakno part iki ndek arek-arek pasti ngeroso si paling healing hii saknoe gatau metu metu o a, lapose ndek kos teros ternyata kon paling ngenes dewe yoo LAMISEEE TALA COCOTEE heh, aku bahagi