Langsung ke konten utama

ROCKET -Date





HEWWOO

Assalamualaikum reekk
Hadoh iki judule mangan2 tok a
Ora sih
lebih ke kepengen menjelajah resto cidek e gori
sing pujasera groong he
pengen, tapii.. ya jalanan semarang males pol dige nyebrang

iki kita ndek rocket chicken ngaliyaan
setelah puas ambe RC e jombangg
iyoo, bien jaman mondok
sering bgttt titip RC 
ihh, gaya temen panganan e ayam
IYOLAAHHH, NGOPOO EMANG??
gak lah rek
muraahh soalee
8 rebu ws ole geprek plus teh cup
muraaahh bgt hueee
enak bgt misan
trus oleh ayam katsuu, tanpa tulang
loyaa kurang opoo
pedes ee pass
la karena iku, pengen nyoba sing semarang
melepas rindu ambe gerpek e jombangg

seperti biasa,
kene mrono dengan angkutan sejuta umat e cah semarangan
BIS CILIK 2 REBUAN
yg keselamatannya gausah diragukan
SANGAT MEMBAHAYAKAN !!!!!
dhlh
masio ngono aku ga kapok
walo pernah ape kejlongop, ketatap kursi 
dan atraksi lainnya
wes biasa, ket cilik cah bis-bisan
mondok 6 tahun budal moleh numpak bis
mosok kalah ambe ganas e bis cilik semarang?
EASY !!
tapi iki parah woyy, ganas bgt :((((
gatekno trauma n wedi, ga ngarah budal
aku eman dompetku see drpd pengalaman ini wkwk
pengen deh, mben wes cerita tentang bis unyil e semarang
HEH 
aku gorong tau numpak BRT
siapapuuunn, tolog jak aku 
tapi males juga se
ANTRI + NGADEK
mesti lek arah Ngaliyan
opoo see ngaliyan kok peminat e akeh bgt 
jalane sempit, macet, ruwettt
tolong orang-orang minggat laahhh

Akhire, nyampee
lahh ... ksoong
maksude biasane kan lek resto 
wes ready pramusaji e
iki kopongg
diceluk-celuk akhire metu
njirr ...
milih menu deh
Aku STEAK, Koved GEPREK koyo e
hee, aku ga nemu menu 8 rebu an
OPO WS PUNAHH???
Hadoh ga relaa 
kembalikaan plss, iku enak bgt rasane

tros pas ws milih ya bayar kann
HAROS UANG PAS, 
ambe rai mbak e sinis bgt 
anjrott batenku
PANTES SEPI
sakno bos e sih ngeneki
pakk, pegawemu njalok ditapok,tenan!
aku ga wedi,ogak
lek gelot, ayookkk!! ready
apa karena kita mahasiswa? trs dipandang kecil?
sumpil dehh, 
ga respect ambe wong sing menyepelekan orang ngeneki.
KOK PALE AKU SING RAMAH AMBE PEGAWE NE
iki ga kualeekk???

tapi yweslah ya
aku luwe, pengen mangan

Mangan yo ngono rek
mungkin emang saiki ngono ya
kene dikon ngenteni, trus kene sing nggowo baki e
emang ngono ya??
ya lek ngono gpp sih
tapi lek ngongkon looo
mbokya sing enak sitik lah mbak
ganok ngguyue blass
asam bgt rai ne
hehh!!! tolong ya
ogakkk, aku gak njaluk dihormati
tapi ....
bukan e iki sikap yg harusnya dimiliki pegawai resto??

asli aku badmood bgt se ndek kunu
ws dikon nggowo baki dewe
duit kudu pas
ga senyum rekkk, ga senyumm
dapak datar
cenderung koyo emosi
LAH WONG IKI ONO MASALAH OPOSE

yoweslah,
mangan deh kita
ENAAAKKKK bgt ya allahhh tolong
Steak e enak bgtttt poll
Tapi, pelayanan e no
meski makanan e enakkk
tapi lek pelayanan e ngono, ogah balek mbak
sepurane

ono juga pelanggan mari aku
kopong rek, ganok pegawe e
sampe diceluk melbu2 nak dapure grgr ga krungu
Astaghfiruloloohh
iki niat kerja gase
mereka kuu nak njero ngakak2
sedangkan pas ngelayani aku rai ne emosi 
aku yakin ibu e kapokk tuku neh

Tapi, aku nggae kejadian see
Aduhh, Hurin ki mesti heboh kapanpun dan dimanapun
selalu ada kejadian yg memilukan
MEMALUKANN deng.
koved sabar bgt dadi koncokuu
wkwkkww maap ya pettt
SUAMIKU besokkk ya gituuu
Tolongg, sabarrr yaaaawww lek istrimu iki diluar kendali
awogaowggg

pas asik poto2 sing kedua ikuuu
eehh aku nyenggol gelas-gelas kacaa
\nyenggol gelas teh sing akeh es batu e
NUMPLEEKK dong
padahal iku lagi rame2 e
ya Allahh isin bgt woyyy
padahal aku ya ora kayang, ora split
Foto2 biasa 
yaaa, akhire numplek
untung muk es batu hmzmzmzmzmz
dan pegawe e onok sih siji
tapi ga pedulii awogawoh

YAWES YA MBAKKK
INI KERJAAN BUAT ANDA
astaghfirullooohh
gabole gitu.
ga sengojo rek, tenan.
dan aku yaa bodoamat lah
yawes deh mari ngutahno es
KITA POLANGGG!!!


 

KUDU NGESENGG YA ALLOOHH

Bisaneee
Astaghfirullohh
mari dikei panganan enak lohh
ngeseng
pliss iki sek nak perjalanan ya Allaahh
jane rasa-rasa yang pernah ada kii ws muncul ket ndek RC
awogawogg rasa kudu ngesengg rek lah
tapii tak empet
ya kalii aku numpang jeding 
ambe pegawe e sing mbesungut ngono

lakokk, male tak tertahankan pas nyegat bis
iki bis e yo ga muncul2 san
ehh mesti iki yo
ga seseh kiwo seseh tengen
pas giliranku nyegat bis
LAPO KOKK SUWE BANGEETTTT
suwenee pakkk, sampe pak Jokowi lengser

Nyekel watu deh
Berharap gosah ngeseng lah ya Allah
merosak suasana bgtt
5 menit 10 menit, aman
yaa walopun aman 
aman e wong kebelet ngeseng lo rekk

akhiree..
gakuaaddd akuu
ngesengg deh wakakak
nak alfamart
hooohhh alfamart ngarepe gori pas ikuu
ngacirr lgsg nak pintu belakang wkwkw
GA NGOROS
asline dilirik ambe mbak e
opo o see wong daerah ngaliyan kene kok kemaplok

IKI PISAN ALFAMART eee
asline wes diwanti-wanti 
lek banyune kii suitikk
ambe bla bla blaa, pokok emati mati ngono
ALAAA IKI WONG KUDU NGESENG
MOK JAK OMONG KI 
yo hoah hooh tokk pokok nemu jeding


DUNIA LAIN

ternyataa, alfamart ikii
guedee bgtt
bahkan dari semua jeding INDO ALFA sing tau tak cobak 
ikii masyaallah bgt
Aku yo istighfar
adohh bgtt perjalanan ngeseng ya allahh
ws diujung darah penghabisannn

MUDUN TANGGA reekk
eruoo wong kebelet poll dikon mudun tangga
alahmaaakkkkk
wes mudun
nggoleki pintu keajaiban kii nandii
aku seh muteri ruangan iku gae golek jeding
uombooo
astaghfirullohh tolongg

alhamdulillahh nemuu
langsung ba bi bu
aslii ws gaiso ditahan neeh
untung ws coplok katokkk :(

LEGAAA Pemirseehh
yo bener jare pegawe e
suitikk, kran e mati san
alhamdulillah e kok cokop dige nyiraam
uadem he banyunee
bocoran e ac paling

dan saya room tour deh
wiihh lego juga alpamat ee
jane lek nyolong barang iso rek
gela bgt ruanganee woww

aku ga ngoros koped see wesan
embohhh terakhir dee ndek halte
aku ws mloayuu banter ndek alfaa wkwk
tross ws mari kan
ternyata dee nak jobo nongki2 ambe driver 
hahaha ya allah sakno ee
asli bad day bgttt

MAKAZEEE ALPAA



LANJOTT

Kita beli buaah deh kawand
aku tuku jerookk
my faavvv, kuning kuning
trs si koped emboh lali tuku opooo
soale selama ndek smrg ikii aku ga mangan buah
pokok e koved tuku setenagh lusin manisan ikii\

waahhhh 
CARICA
buah khas e dieng
ygg tidak ada di jawa timurr
jujurlyy, aku baru ngertiii buah ikii
dan pengen nyoba dongg
pomeneh ws dispoiler ambe koved
enak lohh enak looohhh 
kan pale asuherufhsdnjhsd
untung dee tuku wkwk

murah se, belasan ewu kokk
diademno dehh

sore ee dibukak
segrak bgttt weh gaenaakkk
:((((
jare kovedd, palsuu
soale sing ndek omahe legiii ga koyo ngono
ih ogah kapookk

trus akhire nicci nggowo ASLI
kene dikeki
ihh wueaakkk woy
legii dan kuah e segerr
nggae gula aslii


YAA ITOLAH PERJALANAN KAMIII
wkwkw
healing malah bad
tapi asli see, kene mari metu2 capee
capeee bgttt
ujug2 ws asar
kan yaa ...
istirahat e sitikk
makane, males wey lek metu2
enak ndek kos :)



Komentar

Postingan populer dari blog ini

ITS, yes!

  Assalamualaikuummm .. haha hoho hehe kesampean jg aku maen kesinii iki foto sembarang aku g ngerti ikuu papan opo pokoke foto onok logo ITS wkwk postingan iki ditujukan kpd adekku tercinte, si SOMAD KADRUN awokaowkw rasa bangga turut tercurahkan saat menulis rasa jengkel turut mengiringi saat proses pemdaftaran cerito ikii sebagian ws tak up ndek highlight ige, judule SOMAT jadii, yaa iki adalah kelanjutan atau keterangan dari foto2 yang ada di galerikuu https://www.instagram.com/stories/highlights/18024376990730134/?hl=id itu ges link ee, tapi ig ku privat deng yaweslah yg difolbek ajaa seng ndelok lebih byk ke chat wa sihh yolah, krusial bgt wi wa JADI, untuk episode kali ini aku cuma nuliss berdasarkan foto lek diurutkee, wuegahh, soale kakeenn okk, mari kita ceritaa ngerti kan? ngerti kan? lek ITS wi salah satu PTN top 10 Indo aku sgt familiar dg ITS tapi g nyongko bakal jadi bagian e ITS bjir kt gue teh wwk adekku maksudee haha sopo seng nyongko loo ya Allah adekku i sepak terja

MBALEK DADI AREK KIMIA

  Assalamualaikumm gesss. Huwahh akhire tiba juga di liburan semester dan aku iso menulis lagi iki jane peristiwa pas semester 4 tapi ket iso nulis pas otw sem 6 heheheyyy ak nulis iki gae lepine si somatt yg  mahal itu gileee enak parahh woy smooth bgt g koyo lepikuu wkwk gpppp, mkane enak nyele  oyaaa, iki makul praktikum analisa gizi BOLEEHHH teko judul makul e terlihat seru dan meyakinkan ndek bayanganku, iso dilewati ah paling yo biasa lah, analisa analisa ngono LAKOK Innalillahi ya Allah ikii makul opo bjilak astaghfirullohh ikimah .. COY AKU BALEK DADI AREK KIMIA NEH KIMIA KI .. MI .. A KIMIA KIMIA KIMIA opooikii coeg kimia πŸ‘ΏπŸ‘ΊπŸ‘Ή bjingan sumpah muangkell kok isone seh ketemu neh gak gur ketemu ws nyemplong ril kimia asli kimia ga koyo pas semester 2 kae KIMIA PANGAN kui sek iso dinalar lah, sek seru praktek e  LAIKIII WOY bayanganku praktek iki koyo kimia pangan cuma lebih ke makanan yg lebih kompleks LAKOK .. sampe aku adu nasib ambe rahman KOISO I LHO KIMIA NYEL ndek kene woy

Semester 2

 Assalamualaikum reekk. Sudah lama tidak berjumpaa Gatell bgt tanganku heh Pengen nulis, ga sempet teros Tugas e astaghfirulloh naudubillah aduhaii Lagi lagi ku gbs tidurr~~~ *nyayi Ini ditulis di bulan Juni Jarene Pak Sapardi Djoko, tak ada yang lebih tabah dari hujan bulan juni. utekku ws puanass, kemebul. saatnya liburan. Ape cerito tentang garis besar semester dua soale aku 4 bulan full ndek semarang mole pas rioyo wingi se. seperti biasanya, urepku muk glebag-glebug nak kosan  ngerjaknooo tugass lah, ya kali turu. sampe saiki gorong pernah naik brt gorong tau nak kota lama. pie yo sajane se gpp, aku ga mekso pengen rono-rono gpp gpp pengalaman iyosii, tapi marakno pegel juga dan awakku ki ws pegel enak turu ya. asli lek kadung pegel, turu .. astaghfirulloh tangip-tangi jam 10 aku males bgt nyeritakno part iki ndek arek-arek pasti ngeroso si paling healing hii saknoe gatau metu metu o a, lapose ndek kos teros ternyata kon paling ngenes dewe yoo LAMISEEE TALA COCOTEE heh, aku bahagi