Langsung ke konten utama

LEPII Neu

 Assalamualaikum rekkk

Hohoo akhire due lepiii :))
iki pas tgl 9 Mei 2022
aku seh semester 2 gizi
tepak juga setaon setelah mbok meninggal

Sueneng tala rekk jelas
tapi aku seh sayang lepi pink kuu
dekne ws ga kuat melanjutkan perjuangan ikii
dan aku yo ketangis batin terosss
ben bukak kii ngenteni min 1 jam :)
tros gorong loading2 e sembarang kalir

yaa walopun duitku muk 1 juta 
entek cuy, gae tuku hape kae
tros seh onlen kan kuliah e
dadi aku ga oleh sangu :(
wkkw nemen yo, jane kan diwei kek masio 5 ewu

sajane bapak ws janji ket awal kuliah jare pe tuku
tapiii duit e mesti kegawe teros
yo gae bayar mondok e adek, ukt ku, kosku
sumpa lo rekk uakehhh
sampe sedih aku, hadeh ngene bgt yo 
makane kuliah ojo gae dolanan
sakno bapakmu kae lo 

jane lek aku g pindah nak gizi
perekonomian aman
la barang pindahh wkwk, poseng shayyy
ya allahh semoga isok lah yo bapakk
aku tak bantu doa ambe kuliah sing penerrr
ya walopun kadanggg, 
HADOOO CAPE BGTT TUGAS AKEH EE 

iki jane tuku lepi iki aku ngamuk rek
ngamuk ku i ogak sing bengok2
ya wes meneng wae.
yo gak meneng tok se
awal2 aku yo ngamok 
jare ws janjiii pe tuku saikii
lakok diblenjani nehh

soalee bapak ws janjii ket awal kuliah pe tuku
lakokk sampe, semester 4 kimia, kudune
GA NDANG DITUKOKNOOOOO
ya ngamok lah aku
soale si lepi pink ikii ws sekarat bgt kondisine
dan aku yoo gakuat lek diterosno
sidooo tugasku ga kekejarr

ancen bapak ki senengane ngono
JONJA JANJI TOK
makane, aku mualesss
tuku hape juga endinge kaet diolehi pas kuliah sem 1
ikupun ga pure duite belio
duitku 2 jt, duit e emak jg
padahal janjine lek rank 1 ditukokne
iku ket SD 
IPK ku uapikkk yo gak diwei achievement
kudu aku sing njalokk
yaelaah, emang minim apresiasiii dan kakean janji
mene, anakku ojok sampek ngrasakno ngene lah
ente pinter or berhasil meraih apapun, tak wehi sesuatu
or sak njalokmu nak, tapi yooo sing genah lek jalok

IYoooo, aku ngerti
lek kondisi ekonomi e bapak ki sangat B aja
lah mangkane iku, tak tahan pengenku sampe 4 semester
aku yo gak njalok sangu pas kuliah onlen
lakokk jek macak kelalen or ga peduli 
YO NGAMOK LAH aku
kan ws ono omongan lek bakal tuku
YA MINIMAL DUITE DITABUNG.
kene yo due duit jaga2 masio sejuta

kebetulan bapak pas iku oleh intensifikasi opolahh
pokok duit e cair sampe 7 juta lah
laikuu kok yo pas gae bayar omahh
OH YO AKU NGONTRAK rekkk
gudu omaku ikuu
akhire aku tetep nekat njalokk
masio aku gadue sangu
sangune pas pasan jare, lek digae tuku lepii
YO BABAHHH, POKOK AKU DUE LEPI
ta aku sangu ambe duit tabunganku dewe sejuta yowes
akhiree ditambahi makku jg, hamdalah

sumpah yoo, mesti lek aku tuku sesuatu
leren tukaran sek ambe bapak
yo soale ancen bapak sek sing nggarai
sumpah lo, aku asline arek e anteng, meneng
tapi lek digarai YO NGUAMOKKK 
sakumur orep aku durhaka ambe bapak ki muk diitung jari
saking gatau ne.
aku ngamok ambe ibuk yo jarang bangettttt
terakhir pas wingi bancaan wkwk
sumpahh ya Allah mangkel bgt soale :(((
astaghfirullah.

pas ape tuku yo ngono
diwedeni
"EMANG KUNU NGERTI TAH LEPTOP ??"
"IKI 7 JUTA LOH LARANG"
"AWAS SAMPEK RUSAK RUSAK"
"NGKO DIBUJUKI BAKOLE"
dan kata-kata lainnya dg nada merendahkan

ya Allah aku i asli ws pegel poll
bapak lek ngomong akeh2 e nglarakno :(
sakno ibuk
Kadang aku muangkell yoan
tapi lek iso diempet aku meneng b aja, g pedulii
sing adek, ws gaiso dikontrol.
diseneni, seneni balek.
yo saking mangkel e

ya Allah kok pale umbar aib bapak
:((((
aku ga ngerti pe cerito sopo neh
yo pait rekk
asline ga pengen durhaka tapi kokkk ... uasu

wes wes balek.
akhire tak jawab "ngertos" ws ngono tok.
males wesan. mesti direndahno.
LA KAN TOTONANKU DEPID GEJETINNN
yo mesti ngertiii lah
dibantu konsultasi ambe koncoku sing ngerti ngonoku

lakokk, pas budal ga gelem ngeterno
lah maksude loo
teros aku karo sopo lek ga karo bapak
SUMPAH YO WONG IKI NGADI-NGADI
aslii woy, pas iku aku kudu nanges 
yo gak kudu ws menetes
kekkk, astaghfirullohh gur ngeterno gak gelem?
GAOLE NUMPAK GOJEK
tros karepe pieee???
ga gelem ngeterno, gaoleh gojek, gaoleh numpak dewe

AKU  I YO GAKDUE KONCO NDEK OMAH
sumpah aku lo rek ya Allah
kon g ngerti kondisiku pas iku
Njir sampe batin "Ono yo bapak koyok ngene"

bapak ki  nawari ambe konco gurune sing ngerti ngonoku
tros aku yo gelem ya
yaweslah pokok ono sing ngerti
tros selang bbrp jam
tak tekoki
"LAH RENCANGE CO/CE?"
"CO"

LAHHH YO MALESSS TALAH
GENDENG A AKU GONCENGAN AMBE KONCONE BAPAK
GA KENAL
LANANG SISAN
YO WEGAHHH
opo opoan maksude iki

langsung tak tolakkk
GAUSAH. 
LAH NGOPO AKU GONCENGAN AMBE LANANG.
GAKSIDO
GOSAH TUKU.

wes rekk, yo saking mangkele
gosah lah gasido
gosah tuku2 an
ambe nada mewek
wkwkw gaiso ngamok woy, mesti diirngi tangisan wkwk

Wes yo wes
maringono aku meneng ae ya 

opo o se
aku i ws gede
gojek yo garek gojek, wong mol e cidek
wedi dijahati, dirampas leptope

YA BENER BOLEH KHAWATIR,
tapi yo gak sampe dilarang
gboleh sampe dijadikan pedoman
LEK GOJEK, MESTI ILANG, MESTI DICURI
yo gak ngonooo
sumpah rek, strict bgt bapakku ikii 
kon ero a stress cok dadi aku
opo opo gaoleee
sitik-sitik rusak, ojo 
prinsipe bapak ki OJO OJO OJO OJO
yo pie aku ate maju pak pakk
mbarang2 ga entok
makane rek aku kuliah metu suroboyo
YO GENDENG PEK SUE SUE NAK OMAH 
KULIAH YO JAM E KAN GA NENTU
ngko moleh suore diarani klayapan

wes paling bener merantau.
tapi yo enek gaenak e juga.
wkw ngertio pas kuliah onlen wingi aku stresss pol stress sak stress stress e
diamok teros.
sitik sitik salah.

Teruntuk calon bojoku yang membaca iki,
bekne gelem moco
opo pas gabut bukak2

SORRY WOY, LEK CALON ISTRIMU KOYO NGENE
semoga njenengan sabar,
semoga njenengan pengertian,
soale inner childku terlukaa.
dadine sepurane lek aku mben gampang insekyor
gampang menyerah, gampang sedih, gampang putus asa.
YA SOALE AKU BIEN GADUE PENYEMANGAT
lek ajor yo wes ajor sisan.
gaono support blas, ga pernah ditakoki bagaimana keadaanku
ya ya wes dewean. 
apapun yg terjadi hadapi sendiriii
padahal aku areke, souwennenggg ceritooo apapun 
wkwkkw,  tapi dikasih ortu yg tidak peduli
 
rekk, kok dadi cerito ikii sih :((((
embohe suediiihhh aku pokok
wa ku yo di read tok
kaet dijawab pas jalok duit

dadi, ape sharing apa yg trending hari ini,
bagaimana keadaanku hari ini,
bagaimana progressku,
atau semuanya
ya percumaaa
soale emang blione ngono.
aku trauma sumpah wkwk
trauma wa 
kecuali jalok duit :)
weslah ga perlu ngasih kabar or apapun
soale g bakal dijawab
HAHAHAHAH POOR ME :)

heh aku nangis ngetik iki :(
sakit yo ternyata wkwk

ya Allah njenengan kan ngerti keadaanku
semoga besok punya suami yang
CERIAAA, LUCUU,  MAO DENGER CERITAKU, NYEMANGATI AKU, SABARR, PENYAYANGG, MAO NUMBASKE AKU JAJAN, SUKA NGAJAK JALAN2, MENDUKUNG KEGIATANKU, PERHATIANNN, dll
aku cape bgtttt melawan kemandirianku :(
capek untuk berlagak tidak papa
padahal aku pengen nangissss, aku terluka, aku sakit, aku rapuh.

wes wess ayo balik lagii

aku due rismadol asline
yowes iku konco siji sijine sing iso dihubungi
ealah dolll doll masio kon mangkelno tapi yo endinge njalok tolong koe
aku ambe madol gatau dendam rek
soale kene bolone bedo
lebih ke ga tau interaksi sih
boloku iki, bolone madol kae.

aku g hubungi madol opo o se?
dekne ws kerjo, de e due bojo
otomatis sibokk
tapii, aku iki karena kepepet bgt nyobak hubungi ya bekne longgar
soale sering e dijawab AKU SIBOK AKU SIBOK
yaweslah yaa

karena ikii kepepett bgtt
terpaksa dehh
awale iyo rek, sibok
tapi sue-sue iso
soale aku tuku leptop, dadi urgent
dekne mikire yoo 
WAH SI MAUL KOYOK E JALOK TOLONG BGT
SOALE TUKU LEPTOP
yo semoga pikiranmu ngono dol.
akhire gelem

Yawes deh aku brangkat ambe madol jam 4 sore an
yowes lah rek, pamit biasa ambe bapak

aku pengen ACER SWIFT
olehe LENOPO SLIM 3, tapi gak slim hadeh

oke yaa, kene budal.
sampe lt 2, ketemu bakoleee
trus delok2 lepiii
ono kan acerrr
spek e gahar, tapi jadulll
iyo jadul, modele kii ws ketinggalan.

acer, sesuai pengenku tp jadolll abot


lek dipikir-pikirr lapo aku ga ngamek iki wae yo wkwk
ben ga ngelag

ene gayssshhh rak rak e



aku gak ngelirik ASUS soale trauma
leptopku wingi sing pink ASUS yo koyo ngono
HP, ogakk. 
soale kopett ws duee
HUAWEII, pass rek duitee, lakok ganok gugel e jare
wapikk janee.
haduhh opo yaa

akhire ndelok etalase ngisor
ih ono lenopaayyyyy
ihh berkiloo bgt warna navyy
tak cekel2
ihh apik yaaaa ......
kinclong soaleee
tak angkat2 luwih enteng timbang acer jadull
langsung jatoh cinteeeee :)))
tapi seh bimbang
soale spek e ndek ngisore acer jadulll
tapi madol milih lenopayyy
YOWES DEH LENOPAYYY waeee
deal
i3 gen 10 (btw saiki ws gen 12), RAM 4 GB (standar), SSD 512 GB (masokk), WIN 10 (tp aku ngotot win 11, lek gak aku ngaleh)
Seng tak iling ikuuu. wkwkwk
mosokkkk kabeh ws update win 11, iki seh win 10
Rp. 7,2 win 10
akhire rodok alot ya mas e
GAK MAS, WIN 11 pokokk
akhire iso, tapi dadi 7.5
yaaa gakpopo, aku gowo 8.5 rek ekkw

hewoooo 

avvv he open the eyess for firsttt <3

persi lebih dekaddd


create new gmail 


hewooo guysss

poto ambe masnyaaaa, kaku bgt woy 
gatau foro bedua ambe cowo :((((


grgr kejadian kelangan leotop pas ndek pondokk kae :(
trus diungkit-ungkit sampe saikii
opomeneh aku tuku e lenopay kan
sing ilang kae yo lenopay
NJIRRR KANNNN
MUESTII NGUNGKIT.
YA KAN IKU GUDUK SALAHKU.
sing wes yowes ngonolooo.
embo rek yo ya Allah, aku strong pol selama ikiii

AKU I JALOK KARENA BUTUH BGT
sumpah rekk, aku arek e sungkanan
lek sampe aku jalok, berarti kenemenen
or aku ws muepet bgttt
soale butuhhh

MASSSS BOJO, tolong
lek aku sampe jalok sesuatu nak koee, sing sifate rodok urgen
berarti SAMPEAN NUEMEENNNN   

oke, deal seting setting
masyaallah suenenggg wes pokokee
iki lepi pertamaku, njalokku, aku sing milih :)

daan ono funfact lagiii
ternyata lepiku ikii miripp ambe sing tak sholawati
pas aku ujian tryout nganggo lepii ndek MAN
lah pas iku aku nggae lepine ANDREW, 
arek MIPA 1, saiki dee kuliah kedokteran ndek uin maliki
pawercisss ciss plek ketiplek
bedane kibodku gak nyala, 
setelah direnungii, ya Allahh wkwkw
sesuai sekalii

ikiii wekne koncokuu
ACER SWIFT 5 DONGKER

loh kan yaa muiripp
tapi apik weke koncokuu
monnagesss, ketiplek soale


tros yaa mari seting seting, deal bayar
kene mampir ndek mekdii
iyola rek, ngejak mangan madol.
dann jujurlyyy, aku yo pertama ikii pesen langsong ndek mekdii
wkwkkw, ndesit bgt yo bun
ah gpp
ternyata ngono rekk cara mesene
dan kita makannn
entek 150K wong loro
yo gak popooo, anggep syukuran
dannn kapan maneh yokan isok mangan nak mekdii
Tapii rekk, tapiii
AKU NINGGALNO MAGRIB
ya Allah astaghfirullohh
asli atiku ya Allah gak tenang
lah pieee woy, ndek musolah e ganok rukuh e, jamane kopit.

selpiii sekkk

heleeee

75k guyssss wkwkw

asline teko omah yo bingung, pas sedurunge mangkat
iki gowo rukuh ga yo
akhire ga
wong atasane tuku leptop tok maringono balek
LAKOOOKKK
wkwkw totok omah, ditakoki bapak
WES SHOLAT GORONG???
lahh anjirrr kok ngerti se lek gorong sholat\
biasane yo gatau ditakokii
dahal aku ndek mekdi kii ws wanti2 nak awakku
ngko lek ditakoki bapak ngomong ae WES SHOLAT
lakokk, GAISOK REK
aku gaisok bujuki bapak
akhire jujur ya, gorong.
Sumpahh wkwkwk aku kii gaisok berbohong
*anjay anjay anjayy lambene sok sucii aowokwoakwokak

tapi sedurunge balek omah
madol tak kon mampir pelangi sek
tuku tas leptopp
larang yo weh tibakee
85 he astaghfirullohhh
padahal yo tas ngono waee 

POV aku setelah ndelok RISMADOLLL
yokan yokan secara loo
kene ws ga ketemu sauwee
tros ketemu yaa

Ya Allah si Madolll badai bgtt yaelaah
Make up e ctarrr membahanaa
yo ayu njir 
ancen areke ayu yaa
lah mlaku karo aku sing gak mekapaannn
walahyooo kebanting bos
tapi lek gae eyelinerr wkwkkw
untung sing komen gak aku tokkk wkwk
ON bgt ya kak ws due bojo
tros rekkk
hp nee IP 13 
gile gak konnn

ohyoo pass kapan yoo
pokok ono setengah taon, pas ape budal nak semarang
aku dijak nak royal mbek dee
lah aku kan terakhir ketemu hp ne oppo ambe IP 6 
iku pas ngetokno hp
batinkuu, wihh apik yo hp ne madoll
tak kiro jek oppo yaa. soale layar e poni
LAKOK EEE ip X
wanjirr batenkuu
ancen wapik rekk, mawulusss smooth
wkwkw aku katrok bgt 
ooo ngene a ipon lek teko idek wkwkw
jajal nyekelll dong, wihh wwk

tross pas tuku lepi ikuu
ngetokno IP 13
woyyyy gorong setaon anjirr ws ganti nehh
gile pek
duitee akeh nemennn
asliii 
dan ikuu hasil jepretan dekne motokno akuu
hasil ip 13 awokaowkok
meh pamer ndek kepsyen tapi kokkk wkwkw
yo bangga ta akuu
WIH MAUL DALAM FRAME IP 13 awoaowaoka
dann aku yo pengen nyekelll ip ne dongg 
ya ya Allah moga keturutannn due, aamiin

gak gak
disini aku bukan sekte SANGAT MEMUJA IPON
tidak. b aja.
tapii aku heran e ambe si madollll ikiiiii ayg
kene hape ket 2020 gak ganti2 seh setia
lakokk kunuu ...
sumpah rek iku sing ip X e kii seh mawuluussssss
lakok genti ip 13 kann ya bertanyea-tanyeaaa sayaa

AH OPOSE MADOL KI
LEK GA KONTROVERSI YAAA
wkkwkwkwk



MENGGERR, IP 13 ikiiii awokaowoak

pelangii



Baiiqqq gess, itulah ceritakuu
jane yo lek dibanding lepi2 saikii
iki termasok lepine kawakkk
abot, ora slimm
jane lek dibilang menyesal, yoo agak nyesel wkwkwk
soale ga sing terbaruu
tapi yaweslaahhh pokok dekne gress new 

oh 1 juga rekk
opo o se aku mekso bapak tuku pas liburan rioyoo
soale iku aman2 e duitt
lek liburan semesterrr, wes amblas UKT, KOS, PONDOK e adek.
daann yo mestilah lek libur kii yo sedih lah pokok lek dirasak2 no bayar2 kii
hehe :)

semoga lepikuu awettt ya rekkkkk <3
aamiinnn

TERIMAKASIH WS BACAAA 


wes sekk, kapan2 nehh NGANTOKKK
gambare yo gong di aplot
sek sabar

Komentar

Postingan populer dari blog ini

ITS, yes!

  Assalamualaikuummm .. haha hoho hehe kesampean jg aku maen kesinii iki foto sembarang aku g ngerti ikuu papan opo pokoke foto onok logo ITS wkwk postingan iki ditujukan kpd adekku tercinte, si SOMAD KADRUN awokaowkw rasa bangga turut tercurahkan saat menulis rasa jengkel turut mengiringi saat proses pemdaftaran cerito ikii sebagian ws tak up ndek highlight ige, judule SOMAT jadii, yaa iki adalah kelanjutan atau keterangan dari foto2 yang ada di galerikuu https://www.instagram.com/stories/highlights/18024376990730134/?hl=id itu ges link ee, tapi ig ku privat deng yaweslah yg difolbek ajaa seng ndelok lebih byk ke chat wa sihh yolah, krusial bgt wi wa JADI, untuk episode kali ini aku cuma nuliss berdasarkan foto lek diurutkee, wuegahh, soale kakeenn okk, mari kita ceritaa ngerti kan? ngerti kan? lek ITS wi salah satu PTN top 10 Indo aku sgt familiar dg ITS tapi g nyongko bakal jadi bagian e ITS bjir kt gue teh wwk adekku maksudee haha sopo seng nyongko loo ya Allah adekku i sepak terja

MBALEK DADI AREK KIMIA

  Assalamualaikumm gesss. Huwahh akhire tiba juga di liburan semester dan aku iso menulis lagi iki jane peristiwa pas semester 4 tapi ket iso nulis pas otw sem 6 heheheyyy ak nulis iki gae lepine si somatt yg  mahal itu gileee enak parahh woy smooth bgt g koyo lepikuu wkwk gpppp, mkane enak nyele  oyaaa, iki makul praktikum analisa gizi BOLEEHHH teko judul makul e terlihat seru dan meyakinkan ndek bayanganku, iso dilewati ah paling yo biasa lah, analisa analisa ngono LAKOK Innalillahi ya Allah ikii makul opo bjilak astaghfirullohh ikimah .. COY AKU BALEK DADI AREK KIMIA NEH KIMIA KI .. MI .. A KIMIA KIMIA KIMIA opooikii coeg kimia 👿👺👹 bjingan sumpah muangkell kok isone seh ketemu neh gak gur ketemu ws nyemplong ril kimia asli kimia ga koyo pas semester 2 kae KIMIA PANGAN kui sek iso dinalar lah, sek seru praktek e  LAIKIII WOY bayanganku praktek iki koyo kimia pangan cuma lebih ke makanan yg lebih kompleks LAKOK .. sampe aku adu nasib ambe rahman KOISO I LHO KIMIA NYEL ndek kene woy

Semester 2

 Assalamualaikum reekk. Sudah lama tidak berjumpaa Gatell bgt tanganku heh Pengen nulis, ga sempet teros Tugas e astaghfirulloh naudubillah aduhaii Lagi lagi ku gbs tidurr~~~ *nyayi Ini ditulis di bulan Juni Jarene Pak Sapardi Djoko, tak ada yang lebih tabah dari hujan bulan juni. utekku ws puanass, kemebul. saatnya liburan. Ape cerito tentang garis besar semester dua soale aku 4 bulan full ndek semarang mole pas rioyo wingi se. seperti biasanya, urepku muk glebag-glebug nak kosan  ngerjaknooo tugass lah, ya kali turu. sampe saiki gorong pernah naik brt gorong tau nak kota lama. pie yo sajane se gpp, aku ga mekso pengen rono-rono gpp gpp pengalaman iyosii, tapi marakno pegel juga dan awakku ki ws pegel enak turu ya. asli lek kadung pegel, turu .. astaghfirulloh tangip-tangi jam 10 aku males bgt nyeritakno part iki ndek arek-arek pasti ngeroso si paling healing hii saknoe gatau metu metu o a, lapose ndek kos teros ternyata kon paling ngenes dewe yoo LAMISEEE TALA COCOTEE heh, aku bahagi