Langsung ke konten utama

Semester 2

 Assalamualaikum reekk.


Sudah lama tidak berjumpaa

Gatell bgt tanganku heh

Pengen nulis, ga sempet teros

Tugas e astaghfirulloh naudubillah aduhaii

Lagi lagi ku gbs tidurr~~~ *nyayi


Ini ditulis di bulan Juni

Jarene Pak Sapardi Djoko,

tak ada yang lebih tabah dari hujan bulan juni.

utekku ws puanass, kemebul.

saatnya liburan.


Ape cerito tentang garis besar semester dua

soale aku 4 bulan full ndek semarang

mole pas rioyo wingi se.

seperti biasanya,

urepku muk glebag-glebug nak kosan 

ngerjaknooo tugass lah, ya kali turu.

sampe saiki gorong pernah naik brt

gorong tau nak kota lama.

pie yo

sajane se gpp, aku ga mekso pengen rono-rono

gpp gpp pengalaman

iyosii, tapi marakno pegel juga

dan awakku ki ws pegel

enak turu ya.

asli lek kadung pegel, turu ..

astaghfirulloh tangip-tangi jam 10

aku males bgt nyeritakno part iki ndek arek-arek

pasti ngeroso si paling healing

hii saknoe gatau metu

metu o a, lapose ndek kos teros

ternyata kon paling ngenes dewe yoo

LAMISEEE TALA COCOTEE

heh, aku bahagia ndek kosan.

healingku garek mencolot parkiran ndek perpus kampus

sudah.

murah meriah nambah ilmu.


eh iyooo, he alhamdulillah

semester wingii kan aku nulis lek mugo-mugo iso tuku lepi nyar

ikii ws tumbas rekk

ngetik ikii ambe lepi nyarr

alhamdulillaah

mengko di up jugaakk yaaaww ceritane


selama semester 2 iki, aku sakit dua kali

haduh yaa, aku lek ws sakit kii langsung drop bgt

buedo poll pas jaman mondok

gatau loro blass

tahan banting

ancen bener, tambah umur tambah legrek.


okhee mari kita cerita.


SEMESTER 2 yang membagongkan iniii

diawali dengan ketinggalan keretaa

asli, nyuesek bgt

niat budal isuk-isuk ya

malah ketinggalan.

ga maen-maen rek, kereta e

kereta e super duper eks.

aku ga sombonhgg hee, aku ga niat ngono.

aku ws nawari bapakku, lek budal ambe kereta eks liyo

tapi bapak milih iku

soale teko e jam 1 an

lek kereta liyane magrib ws pokok bengi lah

tak omongi lek regane 500 

panggah gpp

heh yaaa sungkan jane aku hmm




lah pagi ituu

tgl piro yaa

ya allahhh telatt

astaghfirulooh

ggr bapak ngotot melok nak stasiun

ya allahh gustii

padahal aku budal dewe lo iso

garek numpak grab

la pakku ki melokk

pas isuk e ono khataman ndek mwc

la iku aku ws siap bapak gorong teko

ws tak wa

akhire berangkat otw stasiun kurang 1/2 jam jall

ya allah setengah jam

tenggilis - pasar turi

uadoohhh ya allah

yo lek nak wonokromo, iso

aku ws gigit jari se pas iku.

soale ya ws pie ya ws ketebakk


ngenteni grab e rodok suee

ya allah pak sopir e kii iso ndang satsett poo see

mesti leren suweee

tau yoan sampe 20 menit ngenteni

lahh iki waktukuu ogak mek ngenteni dapuranmu pak

tak cancel deh

mbokya lek ws oleh orderan ndang satset ngonolo


pas ws mlaku, lakokkk

nak wonokromo ono kereta lewat ashuuuu batenku

semenit

maringono lampu abang, astaghfirullooh isuk isuk ngejak tawor 

auto bedmod woy asli

sopir e lgsg tancap gas se ya


tutuk pasar turi, ws ditotoppppp ya allahh

telat mek bbrp detik tokkk

igit-igit ga seee

kereta e jek ono

tapi pintu e ditotop

lemeeezz bestiee

bengong

hah? ketinggalan? hah? asli

sayanggg duiteeee woy 500 he 500

yap, ARGO BROMO ANGGREK

bapak ga nyeneni aku, dungaren

iyolah, kesalahane dewe

sumboo ga melok pasti ws berangkat aku.



ngenteniii kepastianmu -eh



bingung ngefoto opo, kereta e ganok soale


akhire lungguh sek

tapi tenanggg, sing keri ga aku tok

ono mbak-mbak

nangess kejer

yoyorek, larang.

lek aku kan suantuyy

cen aku gaisok nanges woy.

hepi teros. aamiin

gak ngono se, soale ws kakean kebanting

ambe masalah-masalah orep

pas jaman mondok kae

dadi ketinggalan kereta, alaaahh ganok roso e blas

o ketinggalan, yowes.

kurang nemen.

asek wkwkw. haha yogak ngono jane.


mikir, berangkats esok ta sore saiki

akhiree berangkat sore.

soale sesok aku masuk :(

lakyooo tiwas aku antigen wingine

saiki antigen maneh, jebolll pak jebol irung

AMBARAWA deh, jam setengah 2 

ngenteni pirang jam ae

ket ayu-ayu sampe kumus welek :(

dienteni bapak dong

yak kon mole ya, ono acara pakku

ga gelem njalok melok ngenteni aku

yayayyayaweslaah, ngueyell podo koyo aku dadakne

ya ngono rek, plonga plongo


atek yaaa 

aku ngeseng teros nak stasiun

astaghfirullooohhhh

plis deh plis, iki ws suasana genting malah jebol.

pas bapak sholat, aku ngeseng

ga ngoros barang, pokok ngeseng.

ngertio, jeding e satisun kii yo rusaakk

ya alloohh cobaan :(((((

kloset e gaiso disiram

kran e metu cuilikk

wetengku loro, dadi ambuee telek wkwk

sakno sing mari aku sumpah, la pieee

aku ngenteni suee gae ngisi timbo he

pas disiram ga resik sisan, ah yowess

sing njobo ws gedor-gedor, salamu dewe ngesusui

pale tak tinggal jedak hahaha.



Bismillah, spill tersangkaa

iso isonee poto-poto dengan gaya hmm



aku wedi ngeseng nak kereta woy

gorong tau melbu jedinge soale.

alhamdulilaah ogak ngeseng wkkw

padahal nak stasiun, ya allahh brot brat brot 

first time numpak ekonomi *luarkota

(idihh, sombonge)

ogaakk ngonoo ya allah

aku ki boyokenn :(

numpak sby-malang kae langsung loroo kabeh :(

laikii opomaneh provinsi sebelah..

jane yoo lek normal-normal aee

ekkonomii bae gpp, 

aku ga seneng aneh-aneh.

tapi kaann ....

ya ngono deh, diharap paham.


ehh, kok entuk e ekonomi premium

kursi e ga adep-adepan

alhamdulillah

bismillah lek budal nggae kereta iki ae

lek liburan baru nggae eks.


AMBARAWA,

yakk begini penampakannya

sangat mending dibanding ekonomi yokan

iki kereta e mek jurusan sby-smg dan sebaliknya

jadii, ganok jurusan nglebihi semarang.


iki aku salah ngadep.

kan baru pertama yokan.

aku ngamek kursi no 13

kudune ngamek 1 - 9 ben searah



Jiyaakk, si paling gapapa

so estetik.

nguantuk rekk asli iku teko mataku.


Di papp rekk
mari ndelok aku melbu kereta
ws molee, lgsg foto donkk


Budalll ngajar
Hadeh gadue kesel cen
nak sidoarjoo iki rek
heh uadoh loo
bayangke.
mari teko omah lgsg budal ngajar


VC Koveeddd
sebenere aku adalah pipel yg menentang keras
per VC an
tros oleh konco
ben bengi vc ambe duluree
Allahuakbaarr
sebuah keadaan yg bikin hiiiihhh
KOISOOO



akhire aku berangkat jam setngah 2 teko jam setengah 6


ndek kos, sholat

cuss ndek omahe tania, ngeterno oleh-oleh.

molee jam 10

aslii pawegeeellll

tapi aku dijak street food dong.

tuku opoya, bakar-bakar ambe emboh lali, gatak foto


kos e kuotoooorrr

yayalah secara 2 bulan ditinggal.

ga sempet nyapu

pegell

lgsg turu, :)


munggah taksi kitaa..
sakno pak sopir e seh jomblo
podo pak, dapak ga ngono.


healingg kita tumbas jajann
aku diterno arek klambi pink iki woy
gudu mas-mas kae, ya kali
mas e yo ngono, enak-enak foto malah lewat.
ngelek-ngelek i ae kelakoanmu
sok ngepot.
yo tuku beras, tuku banyu.
soale juragan beras, si kopet gorong teko.


okee, iku awalan yg menyebalkan

sampe - sampe aku mikir

ngenee bgt awal semester rek, sektas budal padahal

iki mene gantinee opoo


gorong mene dadi panitia ndek pj an ikajatim

asli iki aku kudu nangeess

mengko ada ceritane insyallah 


praktek praktekkk

aaaa takut bgt loh

gatau praktek aku rek

masio ws dadi mahasiswa kimia 2 semester

tapi aku gatau nyentuh alat-alat kimia, mampir lab.

kagokk sekali.

praktek masak.

woyyy opomaneh ikiii

tapi aku ws belajar ngoncek bawang

wedi bgt ambe piso :(((

nanti ada ceritanyaa


opo neh ya

secara 4 bulan ki singkat banget, kudue

tapiii masyaallahh ih, sauwiii

jempalik-jempalikkk tugas e allohuu


saiki ws prei rek

ape lapo ya?

wkkw

biasane ws mbukak file-file fullll 


ywaaa sudaahh begituu, awalan ku semester 2

lek ditulis cen b aja

aslinee, igit - igit.


yuwww simak cerita lain di semester ini

here we gooo 




Komentar

Postingan populer dari blog ini

ITS, yes!

  Assalamualaikuummm .. haha hoho hehe kesampean jg aku maen kesinii iki foto sembarang aku g ngerti ikuu papan opo pokoke foto onok logo ITS wkwk postingan iki ditujukan kpd adekku tercinte, si SOMAD KADRUN awokaowkw rasa bangga turut tercurahkan saat menulis rasa jengkel turut mengiringi saat proses pemdaftaran cerito ikii sebagian ws tak up ndek highlight ige, judule SOMAT jadii, yaa iki adalah kelanjutan atau keterangan dari foto2 yang ada di galerikuu https://www.instagram.com/stories/highlights/18024376990730134/?hl=id itu ges link ee, tapi ig ku privat deng yaweslah yg difolbek ajaa seng ndelok lebih byk ke chat wa sihh yolah, krusial bgt wi wa JADI, untuk episode kali ini aku cuma nuliss berdasarkan foto lek diurutkee, wuegahh, soale kakeenn okk, mari kita ceritaa ngerti kan? ngerti kan? lek ITS wi salah satu PTN top 10 Indo aku sgt familiar dg ITS tapi g nyongko bakal jadi bagian e ITS bjir kt gue teh wwk adekku maksudee haha sopo seng nyongko loo ya Allah adekku i sepak terja

MBALEK DADI AREK KIMIA

  Assalamualaikumm gesss. Huwahh akhire tiba juga di liburan semester dan aku iso menulis lagi iki jane peristiwa pas semester 4 tapi ket iso nulis pas otw sem 6 heheheyyy ak nulis iki gae lepine si somatt yg  mahal itu gileee enak parahh woy smooth bgt g koyo lepikuu wkwk gpppp, mkane enak nyele  oyaaa, iki makul praktikum analisa gizi BOLEEHHH teko judul makul e terlihat seru dan meyakinkan ndek bayanganku, iso dilewati ah paling yo biasa lah, analisa analisa ngono LAKOK Innalillahi ya Allah ikii makul opo bjilak astaghfirullohh ikimah .. COY AKU BALEK DADI AREK KIMIA NEH KIMIA KI .. MI .. A KIMIA KIMIA KIMIA opooikii coeg kimia 👿👺👹 bjingan sumpah muangkell kok isone seh ketemu neh gak gur ketemu ws nyemplong ril kimia asli kimia ga koyo pas semester 2 kae KIMIA PANGAN kui sek iso dinalar lah, sek seru praktek e  LAIKIII WOY bayanganku praktek iki koyo kimia pangan cuma lebih ke makanan yg lebih kompleks LAKOK .. sampe aku adu nasib ambe rahman KOISO I LHO KIMIA NYEL ndek kene woy