Langsung ke konten utama

SHOLAWATAN

 

ASSALAMUALAIKUMM
HALOO REK !!!

awww
saiki aku pe dadi arek UIN sejatiii
yayayyaya
aku sholawatann gess

ndek part ikii
aku deweaan
aku ndelok dewean
sholawatan dewean
aaaaa masyaallahh

dan 
aku menjalani experienxce yg luarrr biasa
wih ternyata yooo ...

----------------
YUGAIS MARI KITA CERITAAA
---------------

berhubung UIN mau milad
berita2 e ngadakno sholawatan
HABIB SYEEHH 


Sumpa rekk
ya allahh
aku puengennn ketemu habib syehh


uin pas april 2022 ws nekakno habib syehh
aku malah sengojo ga melok
ya allahh nyesell pol
guoblokk pek
lapo ga melok ya
kesempatan emass
sumpahh sampe saiki aku seh nyesell
seumur urip gorong pernah ketemu belio
ya setidaknya aku iso mirsani blio ambe mata kepalaku sendiri
huhuu, ya allahh sedih


grgr opose aku ga melok
AKU LUWIH MENTINGNO TUGAS
goblok goblok goblokkk !!!
sumpah loo
aku ndelok sw ne arek2 ndelok habib syeh
sedih pek aku
ISONE AKU MILIH KEPUTUSAN TAEK
MALA NGERJAKNO TUGAS

aku ngerti lek deadline tugas tsb mepet
dan pas iku tugasku uwakeehh

AKU GA MIKIR
LEK KESEMPATAN GA TEKO PINDO
ga mikirr
lek ga mesti jugak habib syeh bakal teko neh ndek uin


padahalll
TUGAS ISO DIKEBUT
TUGAS ISO DIKERJAKNO SESOK NEH
sementara,
HABIB SYEH CUMA HADIR BENGI IKI TOKKK


ya Allahhh
AKUUU LO PEK :((
astaghfirulloohh


berkat peristiwa iku,
aku moh nyiak-nyiakke sholawatan sing diadakno UIN
sopowae habib e 
AKU BAKAL TEKO
SEAPAPUN TUGASE
TAK TEKANI !
asal ndek kampus 3 wkwk


dannn bulan september iki
UIN "jare" nekakno habib syeh neh
yo aku seneng doongg


ternyataa, 
pas mendekati hari H
GAK SIDO HABIB SYEHHH DONGG
ya, sedih tentu saja
tapi untung ae, sholawatane sek sido


ndek ig, akhire rilis
AZ ZAHIR PEKALONGAN
HABIB BIDIN


ngerti gakkk syape AZ ZAHIRRR???
Asline aku ga ngerti woi
siape habib bidin??
tapi lah hayuh ditekani wae lahhh


lakok pas fyp tiktokku
sound ZAUJATI by AZZAHIR
trending donggg
oalaa ikiii to azzahir
hehee
tapi pas sholawatan ga dinyanyikno zaujati e
yoyolaahhh uin cuy mosok zaujati wkwk

------------------------------------
MARI KITA BUDAL
-------------------------------------

Ws di share ndek ig
garek siap2 budal
dont porget


sorene, kan aku seh kuliah
tepak aku melbu sore rekk
iku sholawate diadakno ndek lapangan pinggir fakultasku
so, aku ngerti deh progres e sholawatan


karena jadwale 19.30 bar isyaa
yowes kan
aku budal jam 18.30 ae
mepet2
TERNYATA IKU SALAH GESS
SANGAT SALAHH
SUPER DUPER SALAHHHH !!!


Wes aku bar sholat magrib jek sante2
alahh ko sek lah jam 18.30 pas budal


PAS AKU BUDALLL
ternyata, arek pondok yo budal dong
daan pintu mburi dibukakk
wih alhamdulillah dongg
ya allah bersyukur poll
soale kiroku i bakal lewat gerbang utamaa
kan ya caveq
mudun munggah :)


awale biasa e ya
oo arek pondok yo melok budal
arek mahad juga


lakokk pas ndek ngarep febi
ASTOGHHHFIRULLOHH
YA ALLAH
GUSTIII


WONGE UAKEEHHH
KUEBEKKK

kon ngerti a rek
ya allahh rasane aku i koyo pe LEMPAR JUMROH 
sampe dalan uin i kuebek
bek bek bekkk poll
hoo, aku mbaten
ya allah ngene yoo suasana e lempar jumrohh
wkkwkw sopo ngerti aku mben budal kaji ya
mlaku e yo cepet2 wong2 ki


SHOCKKK!!!
aku ga pernah melu kerumunan se kebek ikii
njir aku wes terdiam
speechlesss
kudu nanges huhu


ngertio rek
AKU DEWEAANNN !!!
kabeh due bolo
due rombongan
aku koyo wong ilang wkwkw
wah uwong ternyataa uakeh yoo gustii 


awale pas berangkat ndek gerbang mburi aku seh gowo hape
lakokk pas ndelok wong2
langsug terdiam


so, aku ga sempet mengabadikan momen apapun pas lempar jumroh
ws bingung ndisiki
sumpah ya alllah
aku muk iso ya allah ya allah ya allah
selametno aku wkkw
ya soalee aku cilik pendekkkk
wedi ga ketok
wedi keidek
atek iku jalan e wi ih mepet cowo2
sumpahh hih mualesss risih
oposee hih wong2 ki
wkwk padahal muk mlaku biasa
tapii ..
mbohlah
aku pengen ndang sampeee !!!!


yo ga adoh sih lapangan ambe kosku
cuma grgr uakehh wonge dadii ya macet lah
uakeh banser, polisi, TNI, arek pramuka
wihh gilasi pengamanan e
yo gak berguna wkwk
soale wonge uakehh


pokoee satu hal
TERNYATA YAAA
SHOLAWATAN GITU UAKEEHH MASSA E
GAK KALENG-KALENG


aku pertama kali melok sholawatan umum
sholawatn e habib
lek pas mondok kan bedo ya
yo ramee
tapi rame e santri2 
dadi ya seh tenang2 wae
LAIKIII 
gak terimo wong semarang tokkk
cen berarti wong2 kii effort pol ya
sampe berangkat ke semarang gae ndelok sholawatan
wah pokoe masyaallah poll :))))


aku pernah moco
"miris, soale wong2 podo berbondong-bondong ndelok konser.
sementara kajian islam, pengajian minim"
AAHHHH OGAK YO
SALAH BESARRR
IKI WONGE KUEBEEKKKK
SHOLAWATAN LUWEH RAME TIMBANG KONSERRR !!!



untungg kok pintu masuk e dibedakno cewe cowo wkwk
yo kudu ngono yaaa
daan kita diwei satu botol ngombe ambe mbak2 panitia
merk e WALISONGO awoakoaka
oalaa, lek sholawatan i yo diwei ngombe to
aku ws sangu botol dewe sih
ono juga sing bagi2 bendera uin walisongo
tapi aku ga dikei
gpp laahhh ..


sampe saiki botol e seh onoo
seh segelan 
seh tak simpen ndek kos
emo tak ombe
kenang-kenangan wkwkw


KON ERO REK
posisiku 3/4 mburii
sampe njuok gawang mburi lapangan
ya Allahhh he
kuebekk cen
jam 18.30 ikuu


pas announcement
panitia e ngmg
pas gorong magrib ki wong2 ws podo teko
OALA YO PANTESSS
OLE NGAREP
LA AKU WS RODOKK MBUWURIII
sedih se wkwk
habib e gak ketokkk !!!


tapi iku sek untung aku rekk
oleh ndek njero lapangan
soale onok sing munggah2 gedung FSH
onok sing ndek halaman e FISIP
Gila woyyy, kuebekkk


aku mbaten yaa
lah iki az zahir lapangan kampus 3 ae sampe luber2 wonge
LA OPOMANE HABIB SYEEHHH
habib syeh pas iku sholawatan e ndek audit
SECARA LOOO HE
AUDIT CUILIKKK
ws gak mbayangno lahhhh
wonge se akehh opoo 
UWAKEEHHH
teros wong2 e ndek ndi kabehhh
dahlah gak mampu akuuu


daann aku bersholawataan akhiree wkkw
alhamdulillah
hilinggg !!
ws kangen polll ambe sholawat2 ngene
terakhir pas lailatus sholawat ndke pondok bien :)


-------------------------------
SHOLAWAT PART 2
-------------------------------


AUDIT


lah ikii audit gess
sing digae habib syeh sholawatan


iki aku mau menghadiri sholawatan lagiiii
lek ga sala iki bulan oktober novemberan
sing ngadakno fst
FST GAESSS
FAKULTAS SHOLAWAT TEROS wwkkwk
mantan fakultas
otomatis kann yaa
aku kenal sebagian kecil arek2 e, specially arek pendkim


KON ERO A
ya allahh orep iki cen PLOTTWIST SEKALIII
aku ero pamflet e teko base uin
ooo onok sholawat neh ternyata
2 habib geyss
weleehh si FST guaya rek 2 habib ek
yawes ya, mari ndelok pamflet e aku ngatur jadwal
yo biasa ae 


LAKOK PAS MENDEKATI HARI H
si Rahman
RAHMAN gesss 
astoghfirulloohhh
gae SW
nglembur ndek audit


YA OTOMATIS SAYA NANYEAAA DONKK
Loh ngavaen anda disitu???
ngurusi sholawatan
WHATT THEE HEEEHHHH !!!
ISONE
WOY
sumpa kuagettt yhaa gustii
si Rahman dg project besarnyaa
nguakak aku ya Allah si Rahman


haha ya allah man man
ternyata berguna juga orepmu buat fakultas 
wkwkw soale saeroku rahman ki kuvu kuvu
yoo melok 1 ukm
ukm relijine arek FST 
opoyoo jenenge... lali
RISALAH iyo, UKM RISALAH
lah uripe yo mendekati jalan kebenaran tibake wkwkkw


RAHMAN DADI PANITIA REKKK
YAALLAHH wkwkkww
NGUAKAK
GUSTIII AKU DUE ORDAL GAE SHOLAWAT IKII wkwk
otomatis aku due akses khusus dong wkwkw
yaa gak lah rek
la mbok kiro aku rektor
maksude kii aku bisa tanyea tanyeaa
lek misal aku ga kebagian jajan AKU ISO PROTES
endi ki jajane tamu kehirmitin wwkkwkw


sumpah ga nyongko westalaaa
haha
ws pokok selamat lembur gae RAHMAN
acarae rahman tibakeee
kan kan kan wkwkkw


wes wesss ...
wes kan
mari magrib aku langsung siap2 
ws cus berangkattt
aku moh ngelakoni kesalahan yg sama neh
AKU TELAT, ENTOK NGGURI
GUAAAHHH !!!


tapi sedurunge berangkat
aku wa rahman
ws budal a kon
ya kali panitia gorong budal
LA KOK TENAN WOY
SI RAHMAN GORONG BUDAL


ISONEEE lo he karepe pie
jelas2 iki acara besar
jare seh sepi
hah? sepi?
moso iyo se
sholawatan loo


ala wes gaoros
aku budal lewat gerbang ngareepp
soale gudu acara gede, dadi pager mburi ga dibukak


EH BTW
AKU GORONG PERNAH MELBU AUDIT WKWKWK
so, iki pertama kaliiii 
ah senangnyaa
soale biasane aku ndelok penampakan dalam audit ndek sw
saikii aku melbu dong


aku bingung lewat ndi
panitia e njegideg ae
tros wa rahman dehh
soale lo he 
ANCEN JEK SEPIII YHA GUSTII
eh aku dewean nehh >.<
wkwkw
satsettt soale


aku ngefoto ngarep audit koyo foto ndek atas
he iki tros lewat ndiii
aku ws nyanggong nek ngarep audit
IKI GAK KETEMUAN YO GES
ternyata ki ws ono beberapa ciwi2 sing ape sholawatan
yo gerombolannn ngono wkwk


ono 1 mbak mbak
tak ideki yaa
podo bingung ee
tak tekokii sama siapa kesini
DEWEAN DONG
ayeeyyy akhire ono sing deweannn 
alhamdulillah batenku
ono konconeee
so, selama sholawatan sampe mole
aku jejeri mbake teros wkwk
MAYAN OLEH KONCOOO
heee, aku ole kenalan nyar
dadi ga ketok koyo wong ngilanggg


tros ga sue, rahman bales
LEWAT SAMPING RIN, SING WEDOK
"panitia e wi lo kon ngarahno, ojok meneng ae"
wkkw sekalian saran ndek ordal ye kan


IKI LEWAT SAMPING GES

ya allah si rahman mlaku e sikil piro se
kos yo adohan kos e
lakok aku kedisikan

IKI DIFOTOKNO RAHMAN
Yakaann aku lo ga ketemuan
aku lo gaero lek aku difoto


awale aku ga nyadar woy
aku iku antri pe nulis kehadiran
aku teko nomer 7

dannn
nomer siji ono jenenge EKASOL
hahh !!!
dungaren ruajinn arek iki
hmm yo wajarlah acarae arek fst


kuagettt laah
he, wingi aku pas sholawatan azzahir ws kuebekk
sampek ga ketokk
lakok ikii, kuopongg 
NJIR



IKI AKU WS LONGGO GES
yakaan kuopong


IKI RAHMAN WA AKU

anjirrr wkwk
aku pas iku yo buru2 wa dee
soale ndelok dee ndek ujung tembok

lakokk ternyete si rahman malah ngerti aku disek
pas aku nulis absen

SI RAHMAN
awoakowkw

lah iki aku buru2 WA
isokee ngadek nak kunu ndil
aku yo ngefoto dekne
wkwkw

YOKAN SEK KOSONGG

aku mek ngarep deweee


IKI MBAK2 DEWEAN

seangkatankuu
arek psi 20
wkwkw sefak yo mbak
namanya MUTIA, wong demak

HABIBB


Posisi rahmann

mengarepo ta rek

BERKATE EKASOL

BERKATKU


wkwkkw

ya allahh sumpah loo
aku g ngerti lek ekasol yo panitia
BUNDAHARA san

awale aku takjub yaa
njir, iki sponsore gila. gak kaleng2
bank e ono 3
BNI, BRI, ambe mboh sitokee
trus aku apresiasi nak rahman deh


trus rahman ndudui lek kui kerja keras e ekasol
ekasol bendahara e
ANJAAYYYYY
HEH
MASYAALLAHH
KUERENN KALI KLEAANN 


wkwkkww ya allahh
tibake acara ikii panitia e arek kelasku dewe wkwkw
astaghfirullohh
wkww wes lah masyaalllahh


trus aku wa si ekasol dehh
hihhh keren bgt sponsor e 3 bankk
trus dee mala sedih
lo nyapo he


JENENGE TOK RIN, 3 BANK
DUIT E SUITIKKK


LA MOSOK SE.
hmm, begitu ya.
ah jadi melok sedih


tapi menurutku, iku ws hebattttt bgt
soale iso nggaet 3 bank :)
kerenn kaliann


ah ya allah aku bangga ambe arek2 :))
palagi dua orang iki emang SOHIBBBB ku bgtt


tapi rekk, pas sholawatan
habib e agak pie ngunu yaa

kan nekakno 2
lah salah satu e telat poll
otomatis sing mulai ki habib sijine
emboya, mungkin panitia e ga ngekei brifing
njir, habib di brifing wkwkw


dadi e habib sing handle sholawatan kii kek bedmudd
soale bagian e uakehh
lah habib sjijine, sing telat
muk ceramah tok. ikupun pas mahalul qiyam
trus, maringono lgsg molehh
ga meloki sholawatan e sampe mari
njir, batenku.


yaa, aku ndelok e yo sedih + nyesek sihh
kok bedmudd
trus tabuhane arek2 banjari gak pas
yaa menambah kebedmudan


oyaa, jajaran dosen wedok sing teko gur 3 tokk
salah satu e dosenku
BU NUR sopo ya
embola pokoke Bu NUR
wkwkw dosen sing santuiii bgt lek ngajar
jarang hadir ndek kelass
iyolah, dekan 3 cuyy
SIBOGGG
dann, karena aku ndek ngarep dewe
otomatis, AKU ISO SALIM BU NUR DONGGG !!!!
aakk, epriwan haros ngertiii
lek aku tau salim bu nurr!

se FPK angkatan 2021
sing tau salim BU NUR gur aku !
wkwkkwkw

dosen cowo sing teko yo gur PAK DEKAN
Pak ISMAIL
iki san pak ismail yo meloki habib sing ceramah mole
jadi, ndek panggung garek habib 1 tok
1 ndillll
ganok dosen sing nak panggung


so, habib e pas bar mahalul qiyam
sholawatan 1 tok
wess, rampungg
soale ya pie yaa ..
ganok sopo2 ndek panggung
loro ati paleng wkwkwk


YA KESIMPULANKU,
aku seneng melu sholawatan
cuma dari panitia e krg persiapan dehh
yo gppp, kan seh pertamaa belajar sek
lek FPK jelas gak mampu ngadakno wkwk


eh btw
SI RAHMAN ki sohib ya gesss
jadi, emang aku ambe rahman se cidek ikuuu
ojo memikirkan hal yg lebih dari temann
karena

YA GAK MONGKEN !
kita punya selera sendiri2
aku cerito ttg "dia"
si Rahman jg cerito ttg "doi" nya


cerita ttg RAHMAN
ada ndek part RAHMAN ULTAH
so, baca sajaaa
ndek kunu aku ws jelasno panjang lebar
sopo rahman, yaopo rahman, POV pas ketemu rahman, kenapa kita moro2 iso sohiban, dll


so, emang kita TEMANNNN !
haha, sudah ya guysss

Komentar

Postingan populer dari blog ini

ITS, yes!

  Assalamualaikuummm .. haha hoho hehe kesampean jg aku maen kesinii iki foto sembarang aku g ngerti ikuu papan opo pokoke foto onok logo ITS wkwk postingan iki ditujukan kpd adekku tercinte, si SOMAD KADRUN awokaowkw rasa bangga turut tercurahkan saat menulis rasa jengkel turut mengiringi saat proses pemdaftaran cerito ikii sebagian ws tak up ndek highlight ige, judule SOMAT jadii, yaa iki adalah kelanjutan atau keterangan dari foto2 yang ada di galerikuu https://www.instagram.com/stories/highlights/18024376990730134/?hl=id itu ges link ee, tapi ig ku privat deng yaweslah yg difolbek ajaa seng ndelok lebih byk ke chat wa sihh yolah, krusial bgt wi wa JADI, untuk episode kali ini aku cuma nuliss berdasarkan foto lek diurutkee, wuegahh, soale kakeenn okk, mari kita ceritaa ngerti kan? ngerti kan? lek ITS wi salah satu PTN top 10 Indo aku sgt familiar dg ITS tapi g nyongko bakal jadi bagian e ITS bjir kt gue teh wwk adekku maksudee haha sopo seng nyongko loo ya Allah adekku i sepak terja

MBALEK DADI AREK KIMIA

  Assalamualaikumm gesss. Huwahh akhire tiba juga di liburan semester dan aku iso menulis lagi iki jane peristiwa pas semester 4 tapi ket iso nulis pas otw sem 6 heheheyyy ak nulis iki gae lepine si somatt yg  mahal itu gileee enak parahh woy smooth bgt g koyo lepikuu wkwk gpppp, mkane enak nyele  oyaaa, iki makul praktikum analisa gizi BOLEEHHH teko judul makul e terlihat seru dan meyakinkan ndek bayanganku, iso dilewati ah paling yo biasa lah, analisa analisa ngono LAKOK Innalillahi ya Allah ikii makul opo bjilak astaghfirullohh ikimah .. COY AKU BALEK DADI AREK KIMIA NEH KIMIA KI .. MI .. A KIMIA KIMIA KIMIA opooikii coeg kimia πŸ‘ΏπŸ‘ΊπŸ‘Ή bjingan sumpah muangkell kok isone seh ketemu neh gak gur ketemu ws nyemplong ril kimia asli kimia ga koyo pas semester 2 kae KIMIA PANGAN kui sek iso dinalar lah, sek seru praktek e  LAIKIII WOY bayanganku praktek iki koyo kimia pangan cuma lebih ke makanan yg lebih kompleks LAKOK .. sampe aku adu nasib ambe rahman KOISO I LHO KIMIA NYEL ndek kene woy

Semester 2

 Assalamualaikum reekk. Sudah lama tidak berjumpaa Gatell bgt tanganku heh Pengen nulis, ga sempet teros Tugas e astaghfirulloh naudubillah aduhaii Lagi lagi ku gbs tidurr~~~ *nyayi Ini ditulis di bulan Juni Jarene Pak Sapardi Djoko, tak ada yang lebih tabah dari hujan bulan juni. utekku ws puanass, kemebul. saatnya liburan. Ape cerito tentang garis besar semester dua soale aku 4 bulan full ndek semarang mole pas rioyo wingi se. seperti biasanya, urepku muk glebag-glebug nak kosan  ngerjaknooo tugass lah, ya kali turu. sampe saiki gorong pernah naik brt gorong tau nak kota lama. pie yo sajane se gpp, aku ga mekso pengen rono-rono gpp gpp pengalaman iyosii, tapi marakno pegel juga dan awakku ki ws pegel enak turu ya. asli lek kadung pegel, turu .. astaghfirulloh tangip-tangi jam 10 aku males bgt nyeritakno part iki ndek arek-arek pasti ngeroso si paling healing hii saknoe gatau metu metu o a, lapose ndek kos teros ternyata kon paling ngenes dewe yoo LAMISEEE TALA COCOTEE heh, aku bahagi