Langsung ke konten utama

TOEFL

 Assalamualaikum rekkk

Weleheee wkwkw
mari kita ceritaa
ambu-ambu keriwehan semester 3
gorong opo2 ws di spill ngene pakk pak

yapp, TOEFL rekk
sajane aku i ws belajar bhs inggris otodidak
Nerjemahno novel 
trus latihan membacaa 
yo moco moco dewee berguru ambe mbak gugel translate wkwk
tapi yo seh pancet medok wkwk
gpp gpp MASIH BELAJAR
tapi yo ngono rekk
Belajar pas liburan kii gudone wuakeehh
mualess

lakokkk tbtb kampus
"TOEFL & IMKA WAJIB DIIKUTI ANGKATAN 20 21 tgl ...... (sela-sela liburan)"
hadooohhh oponeh ikii

heh jujurlyyy aku i rodok pie ngono ambe inggris 
soale semester wingi aku dadi kormat bhs inggris wkw
nguawor cen haha
wes inggris pas MAN uelek, gayane ngajokno kormat inggris
ancen yo ngenekiloo arek sok iyes
misan dosene ngonoo ya Allahhhh

guru inggris sing paling lop lop
MR.SYAMSSSSS wes no debatttt
bestie ku awoakok
hee kon ngerti a rekkk
aku kan areke pasif, pendiamm
lah si mr.syams sering nyebut jenengkuuu lek kelas
ancen blio ne ramahhh bgtt

wkkw ancen kan pas mts aku melo les inggris
sampe kelas 9
yo mestiii apal yaa
dan ikuu kok yone tepak pas MAN, kelasku diajar blio sampe kelas 12
ya mukkk mr syams tok sing paling paling wwk

dann rek, berkat melo les inggris ikuu
bhs inggrisku rodok apik huhu
rodok lo yo rodookk
daripada pas SD, kopongg
guoblokkk wkwk
gaisok blass
100% pas usek SD aku takok nopal
suwun yo pallll. 
yo soale ga ngerti opo2 yarobbun
atek gurune gualakk

pas SD yoo, kene sinau e gunting, ngelem, tros menghubungkan gambarr
ngunuku yoo ndelok kamus san
LAH ATE PINTER PIEE JALLL 
aku menyadari iki pas MAN
ah yo mesti lek SD bien gblg, bien gur gunting2 tok 
hadehhh
wkwk yaa ngonolah masa kelammm inggris

Tros yoo pas MAN, kelas 12
tbtb ngadakno toefl si MAN ikii
yaaarobbb hadeh
aku UAS ae capcipcupp, ono listening barang
jangankan listening bedo bahasa
onok wong ngomongg ae kadang ga krungu ha ho ha hoo
duh gusti lahh TULUNK
dann, eruo entok piro reek??? 370 awokaoao
UELEEKK yekkk wkwk
lah pie woyy, gatau ero carane tupel, trik e
tbtb di tes kan yo ndlagok
gpp gppp, aku gak sedih lah. wong cen gaisok.

asline, aku moh melok woy TOEFL uin kii
mengganggu waktu liburr 
tapi kok seangkatan ruamee, heboh
ya Allah rekk rekk plis
kalian kok se excited iku ya
akhiree, yo melok deh akuu
persiapan, belajar sakonone
2 minggu kurangg
asline pengumuman ket awal liburr jadi ono 1 bulan lebih
tapi kann aku ancen niate ga melokk
lakokk, ruamee kan. dadi melok dehh


grgr kartu ikii
aku pale kudu foto formal ndek bakol poto
njirr luemu he wkwk
koyok via valen raikuuu hadehh

ikii tampilan awal
cek kameraaa
puanas iki woyy, jam 1 ndek terass

adzan asar, mariiiii :(
ngueluuuuu 


oh yoooo ya Allah
aku sinau tupel isuk wengi bolak balek sungkem jempalikan
sinau ndek yutup
yutup e PAK YANTO 
alhamdulillah ngerti trik trik e
gampang gesss

lakokkkk pas ujian
LAILAHAILALLOHHHH
opooikii mak kimakk
lakokk konsepe bedo pak
uangeleee pakk pak
:(((
asli woy, aku sampek ngaweluuuu
pomeneh listening, gatak pikir blass
waktune yo meh entekkk
 
padahal pas ujian iku
aku sangu ngombe sak morong
sak morong2 e tak gowo metuu
kipas angin sijii
ah ruempong ancen aku lek ujian wwkwk

hadoh, kesanku
LAMBAIKAN TANGAN
sampe aku kii hopeless bakal lolos
ya soale looo :(((
uangelll anjir
untung kok standar tupel e uin RENDAHHH wkwk (400)
ya sak rendah rendah e panggah wedii
sumpah rekk, aku wes gak berharap lolos
bahkan lebih yakin ke GAK LOLOS e 

dann, yoo tenann
pas pengumuman
skor ku gur 430
alamaakkk anying wkw
yoo alhamdulillah, yoo maky makyy
alhamdulillah e lolos standar uin, gosah ngulang
maky maky nee, ya allahh seh guoblog aku tibaknee wkwk
ga puas rekk aslii
jelaslahh
pokok meradang pol
lah sinau 2 minggu esok bengi ae 430
saole seng komen ndek yt bapake roto2 500+
yokan palee sedih se akuu
emang se susah ikuu gess
konco kelasku ono sing 550 woyy
makanee ya iri, ya pengen semono jugak
GAPOPOOO, BERPROSES
makane liburan ikiii aku yo pengen sinau2
NDABOLE NGANGGURRRR !!!!!
iki insyaallah aku wes menyiapkan jadwal harian selam liburan
harus belajarrr apa sajaa
dan semoga Allah memberiku pemahaman

IMKA

lahh ki gess, seng IMKA
IMKA ki tupel versi islamii 
yak, bhs arap
aku gak melokk rekk
yo sedih woyy
masio aku ga patek ngerti arap arapann
tapi yooo pengen melok, wong TUPEL e ws melok ya
bekne lulus

lakokkk, sedino segurunge ujian
WIPI ku dipedottt
iyoo anying dipedootttt
ya Allahh astaghfirullohh
gae HP isok janee
tapii tepak iku, sinyal e telkum uwelekk gustii
lawemoott
sampek geleng2
ndek semarang ga se elek ikii
lakokk ndek omahhh ,,, innalillahh

tros selain ikuu, kamera lepiku ga kenek
tak kiro grgr sinyalku gak kuatt
ternyataaa, emang pengaturan lepinee sing berubahh
sumpilll yoo lek ero ngonooo, yo tak benakno cah
gudu karena sinyal
sumpah hihhh, keselll jembekk ihhh !!!!
setelah ndelo yt, ternyataa ... hadehh

trus disaranno koncoku, golek nak cafe
hadeh loo, sak pengalamanku
ndek cafe cafe biasaa, wipine elekk
westau soale
kecuali ndek starbakkk, baru
nak omahku yo cidek starbakk se
tapii ... hadeh ws pokokk ruwett
iku waktune ws berjalan

yawes deh akhire akuu glimbungan wae, fix ga melokk
lagia akeh koncoku sing gak lolos kokk wkwkkw
dadi ono koncone kann

lahyoo kok tepak sedino segurunge IMKA iku wipine dipedot
tros tbtb lepiku kamera e berubahhh
padhal yo gatau tak ootak atikkk

embohee, ancen yoo ...
pokokk meh bales dendammm
emohh woy, skor tupel e semono semono waee
ngguilaniii anyg
wkwk

SOALE S2 NGGAE TUPELLL REKK
MIN. 550 :)

sedih ga se lek dirasak rasaknooo
ya Allahhh iki ae seh 430.
pas MAN 370
yo mundakk, tapi ga akehhh
lah iki meh 550 piee 
doahlahhhhh
yok belajar yokkk :))
BISA BISA BISA

Komentar

Postingan populer dari blog ini

ITS, yes!

  Assalamualaikuummm .. haha hoho hehe kesampean jg aku maen kesinii iki foto sembarang aku g ngerti ikuu papan opo pokoke foto onok logo ITS wkwk postingan iki ditujukan kpd adekku tercinte, si SOMAD KADRUN awokaowkw rasa bangga turut tercurahkan saat menulis rasa jengkel turut mengiringi saat proses pemdaftaran cerito ikii sebagian ws tak up ndek highlight ige, judule SOMAT jadii, yaa iki adalah kelanjutan atau keterangan dari foto2 yang ada di galerikuu https://www.instagram.com/stories/highlights/18024376990730134/?hl=id itu ges link ee, tapi ig ku privat deng yaweslah yg difolbek ajaa seng ndelok lebih byk ke chat wa sihh yolah, krusial bgt wi wa JADI, untuk episode kali ini aku cuma nuliss berdasarkan foto lek diurutkee, wuegahh, soale kakeenn okk, mari kita ceritaa ngerti kan? ngerti kan? lek ITS wi salah satu PTN top 10 Indo aku sgt familiar dg ITS tapi g nyongko bakal jadi bagian e ITS bjir kt gue teh wwk adekku maksudee haha sopo seng nyongko loo ya Allah adekku i sepak terja

MBALEK DADI AREK KIMIA

  Assalamualaikumm gesss. Huwahh akhire tiba juga di liburan semester dan aku iso menulis lagi iki jane peristiwa pas semester 4 tapi ket iso nulis pas otw sem 6 heheheyyy ak nulis iki gae lepine si somatt yg  mahal itu gileee enak parahh woy smooth bgt g koyo lepikuu wkwk gpppp, mkane enak nyele  oyaaa, iki makul praktikum analisa gizi BOLEEHHH teko judul makul e terlihat seru dan meyakinkan ndek bayanganku, iso dilewati ah paling yo biasa lah, analisa analisa ngono LAKOK Innalillahi ya Allah ikii makul opo bjilak astaghfirullohh ikimah .. COY AKU BALEK DADI AREK KIMIA NEH KIMIA KI .. MI .. A KIMIA KIMIA KIMIA opooikii coeg kimia 👿👺👹 bjingan sumpah muangkell kok isone seh ketemu neh gak gur ketemu ws nyemplong ril kimia asli kimia ga koyo pas semester 2 kae KIMIA PANGAN kui sek iso dinalar lah, sek seru praktek e  LAIKIII WOY bayanganku praktek iki koyo kimia pangan cuma lebih ke makanan yg lebih kompleks LAKOK .. sampe aku adu nasib ambe rahman KOISO I LHO KIMIA NYEL ndek kene woy

Semester 2

 Assalamualaikum reekk. Sudah lama tidak berjumpaa Gatell bgt tanganku heh Pengen nulis, ga sempet teros Tugas e astaghfirulloh naudubillah aduhaii Lagi lagi ku gbs tidurr~~~ *nyayi Ini ditulis di bulan Juni Jarene Pak Sapardi Djoko, tak ada yang lebih tabah dari hujan bulan juni. utekku ws puanass, kemebul. saatnya liburan. Ape cerito tentang garis besar semester dua soale aku 4 bulan full ndek semarang mole pas rioyo wingi se. seperti biasanya, urepku muk glebag-glebug nak kosan  ngerjaknooo tugass lah, ya kali turu. sampe saiki gorong pernah naik brt gorong tau nak kota lama. pie yo sajane se gpp, aku ga mekso pengen rono-rono gpp gpp pengalaman iyosii, tapi marakno pegel juga dan awakku ki ws pegel enak turu ya. asli lek kadung pegel, turu .. astaghfirulloh tangip-tangi jam 10 aku males bgt nyeritakno part iki ndek arek-arek pasti ngeroso si paling healing hii saknoe gatau metu metu o a, lapose ndek kos teros ternyata kon paling ngenes dewe yoo LAMISEEE TALA COCOTEE heh, aku bahagi