Langsung ke konten utama

PRAKTIKUM -Masak

 
AAVVVVV CANTEKK

Halloo rek
Assalamualaikum
akhirnyaa sampe pada part GEDEN
part yg panjang ceritanya, banyak prosesnya
LAKON E GIZI

He, btw poto pertama cantekk poll
wapik, ala-ala foto studio
yayalahh sopo sing moto

BICARA masak memasak
janee iki adlah hal yg asufgrvfrjfk sekalii
beberapa orang ngertii lek aku NO bt amve masak
astaghfirulloh, gaole ngono
gaole manja
soale gudu anak e koirul tanjung 

lek ndek pondok
mbak-mbak bagian masak
aku bagian kora-kora
lek mangan bareng yaaa
tapi cen menyedihkan lek crito2
arek liyo ws iso ngesop, jangan asem, gule, dll
akuuu????
godog mi indomi loo gorong isok

gak gayaa or manja rekk
aslii ikii
sedihlahh 
mosok godog mi ae gaisok

TAPI saiki ws iso kok rek
grgr pandemi, aku pale luwe, gabut, nge mi
gampang wkwkw
tpi grgr iku jugak, nge mi teros
tros bongko
puanass sampe seminggu, hadeh

PERTAMA, GARNISH

praktek pertama gizi kulinerr adalah nggae garnishh
aku ga ngerti rundown praktek e 
soale ndek fst, per kelompok mraktekno sesuai bab e
lahh aku kan kelompok 4, GARNISH pas ndek bab e 
tak kiro bakal ngge garnish kelompokku
ternyata ora
individu + video

asliii aku pas nggae garnishh wedii poll
soale kan ambe piso, motong2 e
oo ya allahhh huhu
ndelok yutup tentang garnish
ngeriiii bgtt piso e
nempel2 cidek2 ndek tangan
kekkk....
HARUSKAH ???
hohoo wedii

tapi, akhire isok.
waloo uelekk wkwkw
dibanding garnish e arek2
nggonku paling simpel, cilik, welek
ga koyo garnish
koyo pernak-pernikk wkwk
GPP simpel, pokok ngerjakno
aku ngerjakno ambe piso kecill, piso kesayanganku
soale dee ga berbahaya dan ga garang 
ndelok sw ne arek2 ttg garnish, aku lgsg ciut wkwk
ya allahh ganok apa-apane
tapiii, itsokee. sudah mencoba

kopet ngerjakno gagal teros
ancen angell pet
aku sekali coba, jadi wkwk
alhamdulillaahhh


KEDUA, TIMBANG - TIMBANG

With Koved, Kel.Protein & Buah

Kelompok 4, Buah

Rombel 2

Hohoooo meriahh

Hohoo, iki rekkk kedua
menimbangg
dan first tume e nggae apron abu-abuu
aavvv chef tenann

kebetulan, kelompokku oleh bagian buah-buahan
nimbang buah dehh
ga aneh-aneh koyo kel 1
entok daging, iwak, hfhffh
nimbang biasaa, nimbang digital
satu buah melon berapa, satu potong melon brp
satu buah pisang belum kupas, pisang sudah kupas
ya begono-begono

iki juga berurusan ambe piso
tentunyaa, GUDU AKU sing ngiris
salsa ambe resa
aku bagian nyatet wkwkw



Hiasan tumpeng

Selanjutnyaaa, praktek ndek omah
hffff iki pas libur rioyo
nggae hiasan tumpeng
gae kene mben praktek tumpeng

aku nggae teko kalender bekas
ngerjakno 3 hari
ono proses gagal
dan ternyata, nggae teko kalender lebih gampang
drpd asli ambe godong pisang
kelemesen + ukuran e ga tentu
ikuu ono video e ndek yutupku, so silakan ndelok
divideo ibukk
jadi yaa, begitolah.

aku iku nggae h-7 sebelum balek
tak kiro gampang yaa
tibak eee angeelll + rumit
dikon nggae 4 model


GARANG bgtt

PIRSTTT, ngoncek kentang

delokk!!!
ono piso kicik sayaa wkwk
aku sebelum e yo wes tuku pengoncek kentang
tapii. ga guna anjrot
kegeden

akhire, nyobak ngoncek manual
kon ero rasane???
WUEDIIII POLLLL
ya allaahh tenan? tenan aku melakukan atraksi ini??
ihh, ngueri pokok pas iku
bismillah tok

ngoncek pas bengi-bengi
ben mene lgsg masak
ya walopun ngoncek e suwuweeee
wkwkw baru pertamaa
ambe ngoncek bawang + brambang
suwuwe yoan
tapi berhasill, alhamdulillah
tangan sek mulus, no gores-gores


Jam 7 kurangg

waahh, damai nyaa
kaet iki melbu kampus isuk-isuk
terakhir berangkat rapi pas maret 2020
tbtb masuk pagi 2 tahun kemudian
kek, waahhh
saya kembali ke masa itu


Roti Jala

ikiii menu ku
roti jala
sing nggae resa n salsa
aku bagian kare sapii

heehhh, anjaayy kare sapi
kek, ya allahh
aku baru pertama kali masak
menu e ws daging sapiii??
hah wadepak men
pengalaman masakku muk nggodog indomi
trs nggae kare sapi??

yakinn???
aku ae jarang mangan daging sapi
ga pernah mangan daging qurban
iso-isone oleh menu ngene??

akhire tak masak dong
wingine nak pasar, tuku daging
pas ndek pasar nyekel daging, amazed bgt
wehehe, masak daging

tak potong, alotttt
soale tak deleh freezer
pas iku, aku lali poll
cara mengolah daging
kan kudune ben daging empuk pie, ben daging ga bau piee
la ikuu
gatak lakoni blass
yowes cuci, lgsg masak.
hoho, melupakan teori

daaannn aku nggae bumbu kare
anjaayy wkwkw
heh ya allah
kan kare pasti harus medok rasanee
la akuu ga ngertii perbumbuan, takeran
wes lah pokok e manut resep

yawess dehh akhire uwes
dimasak ambe resa salsa
ya ngonooo tapii
suitik + daging e rodok alot wkwk

aku wedi rasane siii
wedi amis, wedi ga keroso, wedi wedi wedi
pokokkk wedii
sampe takok2 terus
ENAK TA?
TENAN?
MOSOK?

jare enak rekk, koyo kare
tapii aku seh minder
ih, mosok
lek menurutku see, b ajaa :(

pas msak kann yaaa
iku ono aslab e
la iku embooo kenopo
poko e pas aku sibuk2 e
moro2 tak sentak 
SEKTALAAHHH 
yo nadae wong suroboyo ngono wkwk

aku ga ndelok rek
aku ngomong ambe racik2 bumbu
tak kiro resa ya
lakokk, jare kopet
HEH, ITU MBAKNYA LO
trus aku : loh, aku ngmg ambe resa, ga ambe mbak e
tapi resa meneng ae i 
wwkwkk 
paleng iyo, aku nyentak mbak e

lah piee
iki aku seh sibukk, ojo dijak omong 
mari tak sentak auto meneng mbak e, shock
wkwkkwkwkwk
hahah, sorry yo mbak


Praktek Masak pertamaa

daaann diiiisssss !!!!
iku kare ku
kakean daging
soale dodo e nyesep
daging e ga empuk2

jare bu dipta, enak rek
heleee, tenan to bu
truss, testimoni beliau

SAYA GA NYANGKA, PADAHAL BARU PERTAMA MASAK
UDAH ENAK BGTT

waaahhhhhhh !!!!
masyaallah
aku ga nyongko jugak
seorang Ida? iso masak daging???
wkwkwkw alhamdulillah
ndak gagalll


We aree
ene diaa, (kiri) aku, resa, salsa

Yaayyyy, praktek perdana
mari rioyo, masuk. langsung prkatek

iku rekk, grgr prak masak aku pale tuku piso koyo ngono
huhuuu ya allahh takut banget loh
sampe saiki gatau tak gae
medeni coy
kopet ws dadi korban
ws tal jarno duduk manis ndek tas, dadi pusoko

ternyata, piso murah yo rekk
iku mek 12K
tak kiro ki bakal 30K an
wkwk



Menunggumu datangg ~~ (anji)

hohoo, iki praktek keduaa
ngenteni koved jukuk kuncii
selpi dolo ndek lantai bawah


DAPOR BALUUU

heehh, seneng bgt looo
opo oo??
dapor e baru

cepet bgt kerjanee paakkk
masyaallahh lgsg seneng

kan awale, pas praktekk pertama
kompor e seh kompor dua tungku biasaa
ikupun kompor e mati sijii
wes kumuh dan kotor kompor e :(

jare pas kene praktek timbang menimbang
ono renovasi daporr
ohh, bakale ono wajah baru dapor pas kene praktek mben
ternyata, sampe praktek daging sing pertama wingii
ganok perubahan, dapor  e seh pencett

tross, ehh pas tekoo
wwihhh masyaallaahh
baruu, koyo masterceppp
kompor e nyatu ambe meja + wastapel
hohooo, terharuu
ngene tok ae ws senneg ya allahh
aslii rekk seh kincloongg bgtt
auto poto-poto wkkw
pas iku, aku ambe koved awal bgt teko eee

karena ikiii, aku pale pengen mben
MAHAR ku plus seperangkat alat daporrr
wajan sak sembarang e 
embo hee pengen bgtttt di kek i mahar ngono wkkwkw
soale, lek dapur e apik + alat e lengkapp
masak jadi menyenangkann

Hewooooo












Isuk-isuk di Kosan

Klepon

Es Kacang Merah

Iku aku pas praktek snack dan minuman
snack e oleh klepon
wihhh, kleponn

dan ikiii, praktek paling melelahkan
embo yaa, padahal ya nggae klepon tok
ga tembayak-tembayak koyo sebelum e
dan paling simpel, step e 
tapi coapeekk

heh, es kacang merahh enak pollll loooohhhhh!!!!
aku sing b aja ambe kacang-kacangan pale sennegg,
uwenaakkk bgt gustiii

Pembentukan corong


Telor pindang by Me

Garnish by wapiq

KOKOH

We areee

Oleh- oleh

Selanjutnyaaa, part geden
TUMPENG
yaapp, pas ikii 2 kelompok dadi siji
Kel 3 + kel 4
fathis, wafiq, koved, aku, resa, salsa
akhiree, iso sekelompok ambe kovedd 

kene oleh tumpeng MEGONO
opo ikuu???
aku yo kaet ero onok tumpeng iki
setelah golek2
ternytaa, jenis tumpeng kii uakehh
ono meh 30 an, seluruh indonesia

Megono itu apa??
megono ternyata tewel gess
cah jateng sing ero ikii
opo neh yaa lek ngarani tewel kii
onoo bahasa lain e tewel selain megono
tapi aku lalii
kelompok 1 2 oleh tumpeng sing gae wong mati
anjayy, onok iwak asin barang
hih ribettt

aku bagi-bagi ambe kelompok e koped
aku entok urap2 ambe telor
lah si koved entok megono + ayam goreng

ndek kelompokku, aku nggae endog
yaa ikuu
nggawe teh rekk, ben coklat
wahh, ternyata nggae endog coklat begono
trus garnish, sing nggae wafiq
wapikk woi

aku ambe koped nggae sego n hiasan tumpeng
gosah takok
uelekkk jelass
jam 3 tangi, nggae sego
tumpeng kuu ga sego kuning
tapi sego gurih
wenakk woii
muk sereh, godong jeruk ambe uyah
wueenaakkkk huhu monangez

ruempong
paleng sue marine
paling larang entek e
paling wareg mangane wkwk








MODIF RESEP
PERKEDEL tempe


yohooo, praktek terahirr
modif tempe
lapo tempe??
murah wa gamoang

buingungg meh nggae opo
yawes dehh
guampang
mari e cepet dewe ekekek
muk nggodog, ngekei tepung, ngulek, goreng, marii

kene nggae e goreng2 tok
simpel gaa aneh2

akhiree mariii
zozor puegelll poll
rasane kokk ya allahh muasak teros

YEAAYYYY ZELEZEE

aLHAMDUlillahhh marii
ternyata, aku iso masak 

wesss iku tokk pokokee wihh dan lelah
sejaoh ikii
sampe praktek terakhir
GANOK SING GAGAL








































































Komentar

Postingan populer dari blog ini

ITS, yes!

  Assalamualaikuummm .. haha hoho hehe kesampean jg aku maen kesinii iki foto sembarang aku g ngerti ikuu papan opo pokoke foto onok logo ITS wkwk postingan iki ditujukan kpd adekku tercinte, si SOMAD KADRUN awokaowkw rasa bangga turut tercurahkan saat menulis rasa jengkel turut mengiringi saat proses pemdaftaran cerito ikii sebagian ws tak up ndek highlight ige, judule SOMAT jadii, yaa iki adalah kelanjutan atau keterangan dari foto2 yang ada di galerikuu https://www.instagram.com/stories/highlights/18024376990730134/?hl=id itu ges link ee, tapi ig ku privat deng yaweslah yg difolbek ajaa seng ndelok lebih byk ke chat wa sihh yolah, krusial bgt wi wa JADI, untuk episode kali ini aku cuma nuliss berdasarkan foto lek diurutkee, wuegahh, soale kakeenn okk, mari kita ceritaa ngerti kan? ngerti kan? lek ITS wi salah satu PTN top 10 Indo aku sgt familiar dg ITS tapi g nyongko bakal jadi bagian e ITS bjir kt gue teh wwk adekku maksudee haha sopo seng nyongko loo ya Allah adekku i sepak terja

MBALEK DADI AREK KIMIA

  Assalamualaikumm gesss. Huwahh akhire tiba juga di liburan semester dan aku iso menulis lagi iki jane peristiwa pas semester 4 tapi ket iso nulis pas otw sem 6 heheheyyy ak nulis iki gae lepine si somatt yg  mahal itu gileee enak parahh woy smooth bgt g koyo lepikuu wkwk gpppp, mkane enak nyele  oyaaa, iki makul praktikum analisa gizi BOLEEHHH teko judul makul e terlihat seru dan meyakinkan ndek bayanganku, iso dilewati ah paling yo biasa lah, analisa analisa ngono LAKOK Innalillahi ya Allah ikii makul opo bjilak astaghfirullohh ikimah .. COY AKU BALEK DADI AREK KIMIA NEH KIMIA KI .. MI .. A KIMIA KIMIA KIMIA opooikii coeg kimia πŸ‘ΏπŸ‘ΊπŸ‘Ή bjingan sumpah muangkell kok isone seh ketemu neh gak gur ketemu ws nyemplong ril kimia asli kimia ga koyo pas semester 2 kae KIMIA PANGAN kui sek iso dinalar lah, sek seru praktek e  LAIKIII WOY bayanganku praktek iki koyo kimia pangan cuma lebih ke makanan yg lebih kompleks LAKOK .. sampe aku adu nasib ambe rahman KOISO I LHO KIMIA NYEL ndek kene woy

Semester 2

 Assalamualaikum reekk. Sudah lama tidak berjumpaa Gatell bgt tanganku heh Pengen nulis, ga sempet teros Tugas e astaghfirulloh naudubillah aduhaii Lagi lagi ku gbs tidurr~~~ *nyayi Ini ditulis di bulan Juni Jarene Pak Sapardi Djoko, tak ada yang lebih tabah dari hujan bulan juni. utekku ws puanass, kemebul. saatnya liburan. Ape cerito tentang garis besar semester dua soale aku 4 bulan full ndek semarang mole pas rioyo wingi se. seperti biasanya, urepku muk glebag-glebug nak kosan  ngerjaknooo tugass lah, ya kali turu. sampe saiki gorong pernah naik brt gorong tau nak kota lama. pie yo sajane se gpp, aku ga mekso pengen rono-rono gpp gpp pengalaman iyosii, tapi marakno pegel juga dan awakku ki ws pegel enak turu ya. asli lek kadung pegel, turu .. astaghfirulloh tangip-tangi jam 10 aku males bgt nyeritakno part iki ndek arek-arek pasti ngeroso si paling healing hii saknoe gatau metu metu o a, lapose ndek kos teros ternyata kon paling ngenes dewe yoo LAMISEEE TALA COCOTEE heh, aku bahagi