Langsung ke konten utama

Kesasar


Assalamualaikum reekk
Mari kita lanjutkan KETOLOLHASEYO an momen

Asli iki aku ngipi opo woylahh
Sesuram iki semester 2
Yap seperti biasa, aku balek sek.
Ganok koped tentunya.
Jadi sy haros memendam sendiri, 
Sampe aku curhat nak pajrol woilah 
Cen ganok penyemangat e og
Tapi sw ku kebek halans2
Weh serasa dadi arek sibok sekali ngonyo, ezeq.
daann iki ketiga kalinya aku metu bengi.

Oke, mari kita mulai

Hari itu,
ono senior dari devisiku pengen ngajak meet ngefixno konsumsi
ndek salahsatu cafe cidek kampus
SIPRO namanya
aku?? yo gojek bestiee
gudu arek cafe monmaap.

devisiku, ono arek anyar eh junior lah
akuu ya sebage senior ygbaru ezzz wkwk
ngilingno junior2 iki lek kita meh rapat.
podo sambatt lek ganok motor
ya podo zhu, akuyo ganok motor
ga kenal arek blass.
BUDALO DEWE LAH
GOJEK IKULOOOO
tulug ya otaknya iniloh.
sabar bgt cen ngurusi junior.
"aku gelem melok, lek disosol mbak"
ANJIINKKKK
astaghfirulloh.
koen lo sopooo, ya allahh kenapa hamba berurusan sama kemayu2 begenee
asli rek, wegah aku ambe arek kurang mandiri kii
ya walopun aku anak rumahan bgt
tapiiii .... yo gak ngene jugak.

ono ss chat e rek
cuma aku gak nyantumno
wegah golek2 ndek galeri
ywaa tolonglaahhh ....
wong kene ae yo gojek.
aku ngmg deh nak seniorku 
arek iki gelem melok lek disosol
dan aku panggah gojek 

Ono juga junior sijine,
dee yo ga nggowo motor.
trus aku dijak bareng deh.
laaa ikii, ikilohh sing tak goleki.
ya setidak e lek gadue motor, gojek barenglah.

Akhire janjian deh ndek kampus 3 
aku ngenteni rodok suee
dee kos e ndek kampus 2 kono
SUCI, jenenge
Akhire aku lumayan cedek ambe junior iki
Areke biasaa, ga aneh2, apikan.

akhire, kene berangkattt .....

SIPRO

iku cafene
jare lek bengi ruamee
lakokkk kosong mlompong woy
alhamdulillah se dipermudah.
lakokk kene sek sing teko
sing ngejak rapat malah gorong mangkat.
ya Allaahhh
wong2 kii iso gase lek bikin janji kiii sing tepak.
wes ngejak, keri.
kene sing booking tempat.
dikiro aku paling SEMANGAT
yooo ogak blasss jane.
aku areke on time bgt soaleee
ga seneng dengan apapun keterlambatan
asli aku lek dadi bos
due bawahan ngene ws kenek SP sihh
GUNANE JAM GAE OPOOO
kok seh telat ae.


lumayan sue ngenteni lengkap
yo ga lengkap jugaa
tapi jumlahe ws yaaa ws layak dimulai
sebelom itu, kene pesen minuman 

Masio pesen minuman yo sauwiiiiiiii
Astaghfirulloooh
kapok se aku lek dikon rene maneh
pelayanan e ogah bgt
diantara semua resto/cafe sing pernah tak kunjungi
Iki naudubillah bgt
emang lapoan sih
wong pembeli e muk kita tok
dan minuman e ga berat2 
arek2 paling yo nutrisari, minuman langsung seduh ngono tok
lakokkk sauwiii
nyapo ae sih mazzzehhhh !!!!!!
yo wegah bgtt jugak
aku biasa e ga mempermasalahkan kinerja orang
TAPI IKI KEBANGETEEENN 
huee combo bgt
wes ngenteni anggota ga kumpul2.
ditambah pesenan ga teko2
IKI WONG WONG KENEK OPOSE JANE
KOK MERUSAK MOODKU 



KESASAR


wes ya wes mari rapat yg "cukup" membantu kesiapan
walau ga fix 
pulang lah kita. 
sing nggowo motor ya motor.
Dan kita balek grab.

Awale biasa ae rek
Yowes pesen biasa
Aku ndek bank niaga
Lah adek tingkatku Ki ndek kampus 2
Ngomonge cidek bandeng Juwana
Ngomong bolak balik bondang bandeng
Laahh aku ya ga ngertiii ya Allah
Bandeng endiii
Trus warung steak
Helah Endi Mane ikuu
Maklum rek gatau metu ya Allah
ANEKA JAYA ae gaero Yoan 
Allaaahh nemen bgt pokoke

Tak Kon nulis alamat dewe ya
Pesen nggae hapeku
Aku ga ngerti, Ndang tulis dewe.
Ditulis deh

Jane kecurigaan ws ambu2 teko kene
Dee ws curiga lek alamat e ga bener
Soale kan didelok ga mengarah ndek kampus 2
Belok uadohh dan puter balik
Wes di refresh, di hapus, di ganti.
Ono ping 5 rek.
Daaan, tetep nunjuk ndek kunu

Aku awale Yo ragu
Hih, arek Iki bener po ga se
Wes tak tekoki yoan
Benerr bandeng?
Iyo mbak.
Golek warung steak Yo ganok rekk
Sumpil
Aku ndelok dewe soale

Iku ws garek wong 2 tok wesan
Mbak Ainin ambe mas Huda ws mole
Aku kesel woy, ws pengen Ndang mole
Ws bengi Yoan

Akhire bapak grab e teko
Biasa ya 
Ini bener mbak titiknya?
Koncoku jwb .... Ya pokoke asliny bukan disini pak
Ya udah ganti aja, jare bapake
Kene dipersilahkan ganti alamat
Tapi dadi 45K woyy
Asline muk 17K
Aku lgsg emoh ya
Ya gilaaa pek
"Ojok ws Ojo, ayo diterusno ae gpp. Engko pesen neh"

LAH IKI KEPUTUSAN PALING FATAL
Aku ngongkon terus.
Bapake Yo ketok kesel.
Nekoki terus yokan yakin terus.
Pikiranku, Halah bapake golek untunge tok
Yo secara Lo 17 nak 45

Padahal Ket pertama kene ws oleh kesempatan berkali-kali
Coro ngono kene ws oleh saringan Slamet
Tapi ya ngonolah...
Westa rek, duit membutakan segalanya
Padahal aku gaero Medan
Gaero seluk beluk e Ngaliyan
Eman woy, asli. 45 Lo
Ulan Iki aku jor-joran banget ambe duit
Makane hemat.


Akhire kita jalan
Kan kudune lek nak kampus 2 puter balik
Lah Iki lurus terus belok gang.
Njir ....
Wes aku ambe koncoku pandamg-pandangan
Gepepe gepepe
Adoh rek ternyata

Awale biasa.
Perkampungan biasa
Lakokkkk ....
Sue sue
Omahe jarang
Lampue jarang
Pengendara e jarang
Aduhh Aslii mulai iku ...
Lah lahh
Tapi maps e nunjuk iku
Kok ga tutuk2.
Akhireee mandek

Yaa ndek kunu
Tempat e petengg
Lampu ndek ujung dalan Kono
Wes siji tok lampu e
Yo bener pabrik bandeng
Tapi kok plosokkk bgtt

SISI GELAP NGALIYAN πŸ—ΏπŸ˜πŸ‘€

Wes istighfar tokk
Ganok uwong rekkk
Ganok kendaraan
Blasss ketaplasss
Astoghhhfir
Gile
Diluar ekspektasi ku bgttt
Masio salah alamat, ya gak sesepi ikii gustiii
Atek iku pohon2 gede
Ono uwong sih
Pekerja2 pabrikk
Cowo cowoo
Hee kan ya takoot.
Kene wedok dewee he 😭

Akhire telpon mbak Ainin
Untung lgsg diangkat
N sepanjang kene mencoba golek driver mbak e sek nelponnn
Tak pap rek 
Ya Allah ancen sepeteng se ngeri ikuuu
Untung ganok hantu e 😭😭😭
Asliii he Wedi polll
Koncoku Yo melok ngery ngery
Aku mencoba cool suantuyy
Westo westo tenang
Ayok pesen neh
Aslineee, Yo kudu nangeesss woy
Isonee ndek tempat koyo ngene 😭

Pesen deh
Rodok sue
Untung kok Ono, kok gelem 
Aku khawatir Iki dalan antah berantah

Teko deh
Alhamdulillah πŸ˜­πŸ™
Wa Rahman barang
Ya walopun mereka ga membantu samsek dalam hal penyelamatan ini
Tapii setodak e aku ga panik dewe an 😭

Mobil e tekooo
Tak Awe Awe
Bapake ngmg
Ya Allah mbaakkk tak kira putih2 apa
Tiwas takutt
Huee pak, la oponeh akuu jalll

Tros Alhamdulillah kene numpak
Ono setengah jam kene ndek kunu hue 😭
Trus numpak
Tak tekokii
Kenapa mau ambil pak?
Kan tempat e kek gini

Jawabane
Ya selagi ada maps nya ya gpp mbak

Ga takut pak?
Ngga

Halahhh pak lambeneee
Aku ngerti belio Yo panik asline
Tp ndelok aku ambe suci wong loro tok dadi epok2 itsokee 😭

Wes Alhamdulillahh deehhh molee
Lek ditotal total
Panggah rugi ikii

Halah Iki aku ws ga ngurus entek Piro 
Pokok e ISO mole 😭

Nak Jero mobil 
Suci njalok sepuro teros
Looo Jane sing salah akuu Jane
Ga nuruti Dee ganti alamat 
Wes laah ya Allah 😭

Selamet
Aku medun bank niaga
Suci teros

Alhamdulillah
Ga aneh2
Ga kenek opo2

Tapi Yo ngono, trauma e 😭😭😭
Wes metu pisan
Ilang 😭
Iku aku metu perdana ndek suatu tempat, ora ndek kos e konco

Pelajaran
Lek ws Ono krentek apapun itu, 
OJOKKK DITEROSNOOO 😭😭
Wes pirasat, wes Ono tandae
Ojo ngeyel 

Matursuwun ya Allah πŸ₯²πŸ˜­πŸ™

Awal semester yg gilaaaa !!!!!!! 😭


 

Komentar

Postingan populer dari blog ini

ITS, yes!

  Assalamualaikuummm .. haha hoho hehe kesampean jg aku maen kesinii iki foto sembarang aku g ngerti ikuu papan opo pokoke foto onok logo ITS wkwk postingan iki ditujukan kpd adekku tercinte, si SOMAD KADRUN awokaowkw rasa bangga turut tercurahkan saat menulis rasa jengkel turut mengiringi saat proses pemdaftaran cerito ikii sebagian ws tak up ndek highlight ige, judule SOMAT jadii, yaa iki adalah kelanjutan atau keterangan dari foto2 yang ada di galerikuu https://www.instagram.com/stories/highlights/18024376990730134/?hl=id itu ges link ee, tapi ig ku privat deng yaweslah yg difolbek ajaa seng ndelok lebih byk ke chat wa sihh yolah, krusial bgt wi wa JADI, untuk episode kali ini aku cuma nuliss berdasarkan foto lek diurutkee, wuegahh, soale kakeenn okk, mari kita ceritaa ngerti kan? ngerti kan? lek ITS wi salah satu PTN top 10 Indo aku sgt familiar dg ITS tapi g nyongko bakal jadi bagian e ITS bjir kt gue teh wwk adekku maksudee haha sopo seng nyongko loo ya Allah adekku i sepak terja

MBALEK DADI AREK KIMIA

  Assalamualaikumm gesss. Huwahh akhire tiba juga di liburan semester dan aku iso menulis lagi iki jane peristiwa pas semester 4 tapi ket iso nulis pas otw sem 6 heheheyyy ak nulis iki gae lepine si somatt yg  mahal itu gileee enak parahh woy smooth bgt g koyo lepikuu wkwk gpppp, mkane enak nyele  oyaaa, iki makul praktikum analisa gizi BOLEEHHH teko judul makul e terlihat seru dan meyakinkan ndek bayanganku, iso dilewati ah paling yo biasa lah, analisa analisa ngono LAKOK Innalillahi ya Allah ikii makul opo bjilak astaghfirullohh ikimah .. COY AKU BALEK DADI AREK KIMIA NEH KIMIA KI .. MI .. A KIMIA KIMIA KIMIA opooikii coeg kimia πŸ‘ΏπŸ‘ΊπŸ‘Ή bjingan sumpah muangkell kok isone seh ketemu neh gak gur ketemu ws nyemplong ril kimia asli kimia ga koyo pas semester 2 kae KIMIA PANGAN kui sek iso dinalar lah, sek seru praktek e  LAIKIII WOY bayanganku praktek iki koyo kimia pangan cuma lebih ke makanan yg lebih kompleks LAKOK .. sampe aku adu nasib ambe rahman KOISO I LHO KIMIA NYEL ndek kene woy

Semester 2

 Assalamualaikum reekk. Sudah lama tidak berjumpaa Gatell bgt tanganku heh Pengen nulis, ga sempet teros Tugas e astaghfirulloh naudubillah aduhaii Lagi lagi ku gbs tidurr~~~ *nyayi Ini ditulis di bulan Juni Jarene Pak Sapardi Djoko, tak ada yang lebih tabah dari hujan bulan juni. utekku ws puanass, kemebul. saatnya liburan. Ape cerito tentang garis besar semester dua soale aku 4 bulan full ndek semarang mole pas rioyo wingi se. seperti biasanya, urepku muk glebag-glebug nak kosan  ngerjaknooo tugass lah, ya kali turu. sampe saiki gorong pernah naik brt gorong tau nak kota lama. pie yo sajane se gpp, aku ga mekso pengen rono-rono gpp gpp pengalaman iyosii, tapi marakno pegel juga dan awakku ki ws pegel enak turu ya. asli lek kadung pegel, turu .. astaghfirulloh tangip-tangi jam 10 aku males bgt nyeritakno part iki ndek arek-arek pasti ngeroso si paling healing hii saknoe gatau metu metu o a, lapose ndek kos teros ternyata kon paling ngenes dewe yoo LAMISEEE TALA COCOTEE heh, aku bahagi