Langsung ke konten utama

IKAJATIM ~~ buyar buyar

 

Penampakan gedung FUPK

Assalamualaikummm pembaca sekalian
Akhirnya aku menamatkan masa abdiku sebage arek jatim

Gimana zee, ya allah

Sabgat berat sekali

Pomeneh aku ga pernah melok organisasi

Mencoba melok, eehh ... ga cocok :((

Asli aku dewean

Ganok konco sing emang tak kenal ndek kene

Ya kenal paling sekedar tok

Butuh cuma ada event, ya begitolah



Akhirnya, 

Masa paling ditunggu-tunggu tiba

Yup, LPJ an

Pengenku kii aku ga melokk

Melok lewat gmeet

Lakokk, didadekno panitia

Inti misan

SEKRETARIS woylaaahhh

Heh ya Allah cape bgt

Isonee,

Aku gatau speak up, rapat muk sekedar hadir

Ga redhoo

Langsung gondok se.



Awale aku gpp lah sekretaris

Trus kan step-step e dikon takok senior.

Laikii senior ee

Astaghfirulloh, sombong ee, seleb bgt.

Merasa paling tak buwutuhno ngono?

Heh ora sudi ya, lek ga karena iki.


Akhiree aku ngmg ketua e

Aku emoh dadi sekretaris.

Tak hapos ya jenengku

Wes tak pateni wa ku

2 jam kemudian, tak nyalano

Eeehhhh, jenengku jek ono dong

Ndek nduwur juga, dadi KOOR KONSUMSI

Woylaahh oponeh iki

Aku pengen metuu, emoh dadi ngene-ngene

Lakok malah koor

Podo aee

"halahh konsumsi ae kok, dipikir"

yaaa pie yaa

aku mikirr bgt lek dikei tanggungjawab




Mikir kenoposiii

Pertama, aku ga nggowo motor

Kedua, aku ga pernah metu nandi-nandi

Laikiii

Opomaneh konsumsi yaa

Kan kudu ero tempat-tempat

La aku gaero blass

Maksude kan ngene

Aku koordinator, tapi gaero blass

Ya secara lo aku lagek 2 bulan ndek semarang pas iku

Walo saiki podo gaero e se

gatau metu, sumpah.



nangess asliii

aku ws emoh emohh

ya allah aku emoh

wedi gaiso kerja dg baik

untung patnerku mbak ainin

wonge sing ero endi2 ancen alhamdulillah

yawes deh bismillah

tapi sek wedii

aslii, iki nggarai aku wegah balik



ya pas ndek semarang akhiree

nandi2 se, tapi ga terlalu nandi2

sing nandi2 mbak ainin ambe mas huda

aku muk yo ya tok

gaenakkk bgt he aslii

lek aku nandi2 yopiee

numpak opo

karuan e lek tujuan e jelas

laiki seh golek2

ya allah pengen wani motoran

ngeri bgt he jalanan ngarep uin








Akhiree, hari itu tiba

Hari sabtu, februari

Yao, kongres 

Kongres ya gudu LPJ an

Au ah

Asli e acara e 2 hari

Tempat e pindah-pindah

Ali iki aku wegah bgt

wes adoh, gadue kendaraan. ribet pol asli

ate njuk tolong jemput sungkan bgt, ga kenal woy

soale wingi pas rapat, diimbal-imbalno

yaa sudah biasa.

makane maless lek jagakno uwong.

wedi ga iklas


weslah bismilllah emboh

terkahir wesan, gah melok2 neh

mending melok seminar deh sumpil



AKHIRNYAAA

Alhamdulillah wa syukurillaah

ndek daerah uin dewe

ga adoh2 huee terharu

soale opsi e ono sampe gunungpati, dan embolah adoh

ojo sampe ya allahhh

trus aku pie lek adoh2

kabeh nggowo konco woi

maksude melok organisasi ono koncone

la aku dewe nyilllll

ga patek adoh si

tapi nrasak-nrasak

munggah duwur

di sherlok tapi ga pas

hadeh pie si mbaakk



isuk-isuk, kawanen deh aku

pesen gojek ambe nggowo banyu gelas sekerdus

dengan bekal serlok, budal

muter-muter rekk

aku yo ga ngertii

gatau rono

akhire kok apikan gojek e kiii

gelem ngeterno sampe nemu

akhire mas e nemu

iyoo, nemu dewe tanpa aku telpon senior

matursuwunn masss

ternyataa, aku salah dc

kudune kudung ireng, malah kudung oren

hadeh, padahal aku wingi melok rapat

yapie yaaaa.....

biasane kudung oren og

gepepeee, rai tembok.

ganok sing komplen jugak. 

yo mosok balek rekkk..


yaa iku foto ee gedung fupk sangatt tinggi di puncak mahameru

dan kuno sekali

ganok jeding eee

jeding e nunut asrama putra pinggire

woylaah tolong.

tapi memang begono kenyataan e

untung asrama putra e ga rameee hueee

pas aku teko, akeh sing durung teko ternyata

ya begitulah, indonesia. muolooorr bgt.

karuane aku telat kan muter2 golek tempat.












Yuaapppp, ikiii kocheng2 gedung fupk

wakeh yaa

ono 5, sing piyik bgt iku sing nangkring ndek paha

aku ga kenal rek sopo ikuu

asal ngefoto ae, lucu soalee kucing e

kucing e loya, udu wonge

aku ga nggowo panganan kucing

akhire kucing e mangan jajan putih2 ikuu

gelem rekk

jadi kene rapat ambe main kucing.


mbukak acara yoo sauwiiii
\
ngenteni pak dekan.

iku dekankuu bien, pak ismail, dekan fst

ngajar moderasi beragama.

hellooo paakk, aku pernah njenengan ajarr looohhh

putih bersih menyenangkan bapake murah senyum masyaallah.

foto pak ismail ndek ngisor2.



acara berjalan begitu saja

tbtb ono sing kaku awakee

kaku bgt woyy gaiso digeraknoo

adek kelas kii

paniklahh seruangan.

ditundaa, nulungi arek maeng.

molor lageee

:((

aslii aku tambah shuiuieyfhiyfqgurfheisudrwiiy

yo panik yo kesel yo hmm

akeh sing menyayangkan, lek loro gausah melu

la aku pengen loro lehhh, ben ga melo

tapi sek sehat walapiat

dimualai neh jam 11

yasshhh jam 11 lagek acara pertamaa he

kudune ws masok acara kedua.
















Yaapppp iki koyoe ws sore2 mari mangan

Mangan yo ngono rek

bugkusane kurang

akhire aku mangan sebungus berdua

jenenge acara relawan yaa

ya mangane sangat hmmm wkwkw

pokok warek, sitikkk bgt porsine :)

panitia ngalaahh, pomeneh konsumsi e dewe

ibarate salae dewe, kurang.

sing metu2 mas huda ambe mbak ainin teros 

lapiee ate aku yo gaero opo2

asli kuowohh aku ndek kene.

gagunaa hee sorry yo mas mbak.



LPJ

Lah ikii pas part pertanggungjawaban e
mas mas e iku rek senior
sekaligus pacare katingku.
Ya ngonolah rek lek LPj an ditekok2 i
Aku ga akeh jawab si
Soale yaa hadoooo MLS bgt wkwk
Ora lah.
Mba Ainin sing jawab

Lek bawahan2 ngene Ki cepet
Mbak2 inti panik karena ngery ngery
Laah kok kene cepet wkw
Ya emang sing dibantai duwuran
Kene ws ngoyo ya wkw
Yawis deh mari
Iki ws sore rek

Trus gantian sing duwuran
Ihhh iyoo suwuwee
Aku ws keliling2 Yo golek tempat solat
Sing liyane moleh dewe2 woy
Due tumpangan rek
La akuu??πŸ₯²
Hwalah menyedihkan pokoke
Sing moleh aku tok deh ambe mbak2 inti
Anjirlah moleh, batenku
Ados jare
Hwelah sing kepet mung aku laan.
Tapi gpp rek suantuyy trah elek.
Ya akhire aku ngenteni mari jugakk


Tapiiii
Woyy Iki ape magrib.
Dan iku gorong mari nekok2 i
Gorong ashaarrr he astoghfirr
Kok si senior sante bgt
SHOLAATT MAS SHOLAATT YA ALLAH
Sumpah aku ndek kunu ws Gedeg bgt
Super dupwr mangkel
Untung kok uwes
Mbak2 inti nangis grgr dibantai 
Hadeh ...

Cen amu ga ngrasakno dadi mbak2 e
Ya pie ya
LPJ ya LPJ woy sing sante
Gosah sampe mbulet2
Ini juga bukan urgent kenegaraan
Yg sampe sebegitu ya
"Ya melatih tanggungjawab"
Pertanyaan mu yg segitunya ora sebanding dg title "organisasi" bukan kelembagaan.
Dahlah aku i gasuka drama2 sok galak lah sok bantai
Sing tenang.

Akhire hampir magrib lagek sholattt 
Hueee plis astaghfirullah
Ga maneh manehh melokk
Wes ndek kosan baee sholat dengan nyaman dan bersih
Ga organisasi tok sih
Masio lek kuliah sampe sangatt lewat
Aku Yo badmood parah
Iki dosene ero gaseee wayae sholat.
Untung ya aku ndek UIN 
Maksude lek ndek PTN kan dosen e universal
Tros ga paham wayae sholat
Kuliah gas teros.
Asliii auto bintang 1 se pak.
Ga tenang
Hehe, untung UIN.
Ya walopun sholatku akeh ga khusu e, tapi aku ga seneng lek mepet sholat berikutnya.
IKI DUSOKU WES AKEH LO PAK!!! 
GOSAH NAMBAHI KERJAAN E MALAIKAT.




Foto ambe junior

Wehhee halo adek2 juniorr
Penerus Ikajatim berikutnya
Hadouh rek semangate tala
Mereka sbg panitia relawan
Wadoohh sungguh masyaallah
Aku Lo wegah bgttttt 
Aku lebih idek ambe junior se drpd senior
Iki juga pertama kali ketemu
Tapi yaa sokab baeee gazee hue 😭
Drpd ganok sing diajak ngemeng.
Ngeneki Yo kenangan bre
Semoga sukses
Ancen lek ntar Ki semangat2 e 
Podo koyo aku bien
Saiki?
Kuduu metuuu gah ws pon. Setaun mawon.
Tak hibernasi sampe wisuda.

2020 gengs

Yaa Iki ternyata angkatanku
Sitiikkkk bgt ya hm
Aku ngerti Kon cape rek ws pegel
Padahal jamnaku melok pelantikan Rodok akeh Lo.
Ono sing KKL juga se.
Daffa - Me - Halim
Sing Daffa tak kiro arek nyar Zu
Soe gadue seragam koyo aku  
Panitia 2020 Iki tok soaleee
Ya pie ya



Polangg

Ye reekkk
Akhire molee 
Jek jam 8 woy
Mari pemilihan ketua, visi misi, serah jabatan.
Doa, molehh
Asline acara e 2 hari
Planning nggae kopi dan es lainnya Alhamdulillah ga kelakon rek.
Wadahe sek bersih deh Alhamdulillah
Ga korah2

Akhireee perjalanan ku selesai
Acara sing tak galau i marii
Tanggungjawab ku rampung 
Iki peteng bangett
Ancenn
Aku ws otw pesen gojek
Ehh, Ono sing gelem gonceng.
Tapi cowooo πŸ˜­πŸ‘Ž
Asline aku oe ambe mbak2 e Lo
Yo rapopo ws daripada gojek, ngetokno duit 
Untung motore sek akeh sing lobong
Legoo bgttt
Alhamdulillah
Sehari nerakaaaa !!!!!!😭

Komentar

Postingan populer dari blog ini

ITS, yes!

  Assalamualaikuummm .. haha hoho hehe kesampean jg aku maen kesinii iki foto sembarang aku g ngerti ikuu papan opo pokoke foto onok logo ITS wkwk postingan iki ditujukan kpd adekku tercinte, si SOMAD KADRUN awokaowkw rasa bangga turut tercurahkan saat menulis rasa jengkel turut mengiringi saat proses pemdaftaran cerito ikii sebagian ws tak up ndek highlight ige, judule SOMAT jadii, yaa iki adalah kelanjutan atau keterangan dari foto2 yang ada di galerikuu https://www.instagram.com/stories/highlights/18024376990730134/?hl=id itu ges link ee, tapi ig ku privat deng yaweslah yg difolbek ajaa seng ndelok lebih byk ke chat wa sihh yolah, krusial bgt wi wa JADI, untuk episode kali ini aku cuma nuliss berdasarkan foto lek diurutkee, wuegahh, soale kakeenn okk, mari kita ceritaa ngerti kan? ngerti kan? lek ITS wi salah satu PTN top 10 Indo aku sgt familiar dg ITS tapi g nyongko bakal jadi bagian e ITS bjir kt gue teh wwk adekku maksudee haha sopo seng nyongko loo ya Allah adekku i sepak terja

MBALEK DADI AREK KIMIA

  Assalamualaikumm gesss. Huwahh akhire tiba juga di liburan semester dan aku iso menulis lagi iki jane peristiwa pas semester 4 tapi ket iso nulis pas otw sem 6 heheheyyy ak nulis iki gae lepine si somatt yg  mahal itu gileee enak parahh woy smooth bgt g koyo lepikuu wkwk gpppp, mkane enak nyele  oyaaa, iki makul praktikum analisa gizi BOLEEHHH teko judul makul e terlihat seru dan meyakinkan ndek bayanganku, iso dilewati ah paling yo biasa lah, analisa analisa ngono LAKOK Innalillahi ya Allah ikii makul opo bjilak astaghfirullohh ikimah .. COY AKU BALEK DADI AREK KIMIA NEH KIMIA KI .. MI .. A KIMIA KIMIA KIMIA opooikii coeg kimia πŸ‘ΏπŸ‘ΊπŸ‘Ή bjingan sumpah muangkell kok isone seh ketemu neh gak gur ketemu ws nyemplong ril kimia asli kimia ga koyo pas semester 2 kae KIMIA PANGAN kui sek iso dinalar lah, sek seru praktek e  LAIKIII WOY bayanganku praktek iki koyo kimia pangan cuma lebih ke makanan yg lebih kompleks LAKOK .. sampe aku adu nasib ambe rahman KOISO I LHO KIMIA NYEL ndek kene woy

Semester 2

 Assalamualaikum reekk. Sudah lama tidak berjumpaa Gatell bgt tanganku heh Pengen nulis, ga sempet teros Tugas e astaghfirulloh naudubillah aduhaii Lagi lagi ku gbs tidurr~~~ *nyayi Ini ditulis di bulan Juni Jarene Pak Sapardi Djoko, tak ada yang lebih tabah dari hujan bulan juni. utekku ws puanass, kemebul. saatnya liburan. Ape cerito tentang garis besar semester dua soale aku 4 bulan full ndek semarang mole pas rioyo wingi se. seperti biasanya, urepku muk glebag-glebug nak kosan  ngerjaknooo tugass lah, ya kali turu. sampe saiki gorong pernah naik brt gorong tau nak kota lama. pie yo sajane se gpp, aku ga mekso pengen rono-rono gpp gpp pengalaman iyosii, tapi marakno pegel juga dan awakku ki ws pegel enak turu ya. asli lek kadung pegel, turu .. astaghfirulloh tangip-tangi jam 10 aku males bgt nyeritakno part iki ndek arek-arek pasti ngeroso si paling healing hii saknoe gatau metu metu o a, lapose ndek kos teros ternyata kon paling ngenes dewe yoo LAMISEEE TALA COCOTEE heh, aku bahagi