Langsung ke konten utama

MBALEK DADI AREK KIMIA

 

Assalamualaikumm gesss.

Huwahh
akhire tiba juga di liburan semester
dan aku iso menulis lagi

iki jane peristiwa pas semester 4
tapi ket iso nulis pas otw sem 6
heheheyyy
ak nulis iki gae lepine si somatt yg  mahal itu
gileee enak parahh woy
smooth bgt
g koyo lepikuu wkwk
gpppp, mkane enak nyele 


oyaaa, iki makul praktikum analisa gizi
BOLEEHHH
teko judul makul e terlihat seru dan meyakinkan
ndek bayanganku, iso dilewati
ah paling yo biasa lah, analisa analisa ngono


LAKOK
Innalillahi
ya Allah ikii makul opo
bjilak
astaghfirullohh
ikimah ..


COY
AKU BALEK DADI AREK KIMIA NEH
KIMIA
KI ..
MI ..
A

KIMIA
KIMIA
KIMIA


opooikii coeg
kimia 👿👺👹
bjingan


sumpah muangkell
kok isone seh ketemu neh
gak gur ketemu
ws nyemplong
ril kimia
asli kimia
ga koyo pas semester 2 kae KIMIA PANGAN
kui sek iso dinalar lah, sek seru praktek e 
LAIKIII WOY
bayanganku praktek iki koyo kimia pangan
cuma lebih ke makanan yg lebih kompleks
LAKOK ..


sampe aku adu nasib ambe rahman
KOISO I LHO KIMIA NYEL ndek kene
woyy
jareku pindah ki pe menghindar
lakokkk, say helloo to kimia shayyy
lek jarene
westala ketemu neh


serasa balek neh pokokk
tentu dg kebencian tiada tara
soale UANGELLLL
dan aku sangat benci dg laboratorium
gak sueneng
trauma, huek


DESTILASI SUSU

yesss, iki praktek pertamaku "DESTILASI"
aku ngerti destilasi ki kan menguapkan
yaaa pikirku cuma menguapkan tok
yo koyo ngukus ngonolo



LAKOK
SERUMIT ITU
emg boleh?
kudu nangeessss



iki dibagi jadi 2 kelompok
kebetulan aku kelompok terakhir
jadi kel 1 2 oleh oven
3 4 oleh destilasi
yarobbun kok tepak aku see seng oleh destilasi


ndek buku panduan e ruwumitt
alate nyambung2
koyo ndek gambar kuwi
disatukan dirakit ruibet
diolesi vaselin, tuku es batu, siapke tisu, 
dann paling sebel
menunggu
YES, MENUNGGU
ngeneki meh 3 jam
asline g sesue iku
tp grgr alate lawas dan rodok malfungsi
jadi y suwuweee


trus kui kan bakar bakar
ysss, kui labu e dipanasno ndek kompor
step step e uakeehh
ribeettttt
g seneng, wakeh prosedur e
NYUCI ALAT E
WUEGAHHH
soale kan gosong2 ndek ngisore
berkerak
gaisok disikat
sikate wes ngepang2
uangelllll hihhhhh ...



trsss nabrak jam selajutnya
astaghfirullohhh
lek aku iku pas nabrak makul "HADIS"
dadi, selama sem 4
aku gaero opo2 makul hadis, nerangno opo, lapo
presentasi disambi praktek
sampe ngeroso berdosa ambe pak aripin
ngapuntene pak, makane MBEN DIHAPOS AE MAKUL IKU bjingan



 ape tak papno step step e
TAPI BUKUKU ILANG WOY
Padahal kuiii penting bgt
mboh yaaa
kuabeh buku seng urgent2 lapo kok ilang bjing
kae pas MAN, malah buku matpem ku ilang
3 tahun iku
kelas 10 - 12
pantes lek GOBLOK
catetanku sp seng jupok pekkk
GAK REDHO AKUUU
dicatet catet ben paham
malah dicolong, fak!




iki sisan buku praktek
dicolong sisan
padahal onok jenenge, onok sampule ws apikk awet
lakokkkk dicolong sisan
BALEKKKNO !
mbuhyaaa, muangkel aku
masio aku benci makul ikii, tp aku y butuh bukuee!!!



ws lah
pokok ndek makul ikii ws ril arek kimia
yo ngerakit alat, yo preparasi, yo ngenteni, yo milih cairan, bubuk.
ono 5 praktek
tapi rasanee kudu meninggoy
huhuhu .. gak seneng
rasane uabuottt
dahal mek 5


la opomane lek aku dadi arek kimiaa asli
la pie lek aku nerusno kimiaku wingi?
nangis bendino :(
ben semester ono praktek
ket isuk sampe sore ndek lab
ngerakit alat, interaksi ambe bahan kimia
EMOOOHHHHH
aku ws tau oleh pelajaran praktikum pas ndek kimia sem 2
tp yo praktek onlen, lewat ytb
lah kuii wae ngeriii 
soale nyampur2 cairan, dsb.
laaa ikii lgsg nak ngarep awak
NOOOOO



weslah aku gak kuat lek cerito
saking menderita e
lek cerito mah, yws mek ngunu2 tok
padahal lek ngadepi lgsg
YA ALLAH YA ROBBI


iki spill foto2 e ae lah


nimbang bahan
tinbangan yg akurat bgt
aku lali jenenge -_-



mbuh iki serbuk opo
wadahe jenenge cawan (?)



analisa protein "tempe"
yss kebetulan kelompokku oleh tempe
ikii lumayan gampang
ngerakite gampang
soale lurus ke atas tok
seng abang kui kompore


iki seru sih 
ga ngenteni sue
trs yoo cairane ki terjun koyo air terjun
kene ngenteni sampe 12x terjunan
iki kompore kene yo bedo dewe
liyane kompor bunder seng emang gae labu iku
laikii kompor trepes
mesti bedo dewe



nah iki foto sebelum berdiri tegak koyo seng duwur
kene nyusune teko ngisor
kompor sek trs labu
lah iku lagi menuangkan cairan



lah iki step akhir
bungkusan tempe seng warna putih disiram ambe cairan
wess maringono garek diuapkan same 12x air terjun



entahlahh iki opo
pokoke gae vit c



mindahno sebruk ambe .... opo yoo lali
biasane ngenei mari ditimbang
dg kebutuhan yg sangat mikro



kui seng kuning adalah seduhan segar dingin c1000 alias sampel e
trs ditambahi cairan
gae corong segitigaa ben mudah



lek gelembung2 ngeneki biasane panasss
dan emangg
makane onok pengaduk kaca iku
ben cairan yang akan kita campurkan dialiri lewat kunu
soale lek ditumplek langsong ngko mengenai kulit 
trs perih



apenihh ..
iki jane cairan seng masuk preparasi
alias kene kudu gae cairan iki secara manual
tp tbtb kok ws ono, alhamdulillah
jare dosen, iki sg gae aslab e
wkkwkwwk kata gue mah



mbohki nyampurno opo



eh botol vaksyin (?)
jare dosenku iki larangg poll
sing putih2 duwure alias saringan
oo baru know kuii saringan



ikii yo opoo jenenge?
corong pengukur?
mbohlaa
fungsine ikii yo podo gae ngukur2
tapi lek ikii khusus seng detail"
ukurane paling 10 ml



nyuntikkk
wahh aku seneg poll ndek part iki
akhire aku iso nyekel jarum suntik
ket ngerti juga lek praktik" ngene membutuhkan suntik
yaaa
iku kita lagi memasukkan sampel + cairan2 ndek botol vaksyin
sudah disaring
soale lek ga disaring, mengko alat sg gae analisis rusak



kita bikin 2 sampel
emg ngunu
setiap praktek kita harus punya double
ben gae pembanding
bahkan yg hanya dibuat percobaan hrs dibandingkan


yaaa begitulah
bahkan sampe kehidupan akhir pun


 
hihiyyyy
aku memegang benda yang paling tak semogakan
yaa, biasalah si dokter cilik yang ga kesampean cita2 nyaa
bangga bgt hehe



salah satu anggota kelompokku
ISNA
yg jg merupakan satu2 nya arek jatim selain aku



ikii alat yg milyaran itu
bentukee memang nabi adam
jarene iki versi terbaru
emangg woy, lek tak delok ndek gugel
seng warna putih
malahh guedee sak lemari
wawwwww
padahal kene analisis cuma 10 ml
tapi alateee, hmm
emg btoll iki terbaru
tapi aku ga menemukan regone



bentuk dr samping



nahh ikii alate
lucu yoo
satu alat kenek gae akeh botol vaksyin
iki ono nomere
nah ngkoo ono print2 an sesuai nomere
satu botol kii 10 menitt
jadi yaa hitung aee
makane kene moleehh
hasile dijupok sesok
jare  dosene
pokok mari teko kene lgsg ditembakkan kee tabung
tabung e cuilikk woy
tawipiss werno abu perak
jare setabung ikuu hargane 6 jt
tawipis rek, ambe jajan cokolatos ae tebel iku



yokan yokann
gudu maul lek ganok tragedi
yesss...
aku ketujep suntikan mau
astafhfirullohh
luorooo pek


kene kan ws biasa ketujep jarum pentul
saking biasane
jarum pentul ganok apa2 ne woyyy
ikii astaghfirr
rasane sling slingg
nguiluuuu
gilak


aku pernah moco
seng jarum insulin gae wong diabet
lek suntik terus2 an marai loro
*dg jarum yg sama
soale mata jarume tambah tumpul


bjir batenku
lahh iku ketujep pisan ae luoroo
lah opomane seng jare berkali-kali trs jarume tumpul
woyyyy


dan kita lek suntik vaksin biasane kan
ono cairan mati rasa / anti nyeri
iku wae jek loro
tapi lorone yoo b aja


laikiii loroneee
GILAKKK
luoro pekk
sampek bengi aku mole praktek sek luoro
pantess lek kne suntik dikei cairan anti nyeri
ternyata se loro ikuuu


ceritane kan
aku meh buak suntikan maeng
lah lek ga salah jarume iso dipedot
wes tak tugel tak lebokno plastik
wes kan wess
garek mbuak
trs aku lapoo ngono, lali
lek ndek tumpukan limbah maeng ono jarum
yoo aku sukur ngamek, meh tak buak
gaero ero lgsg 
JUSSSSS
awwwwwww
bjir ya allahhh
gilek luorooo
sampe ngipat2
berdarah pulaa
wkwk
hadehhh
excited ku berbuah petaka
tenang, ga aku tok seng ketujep
si lutpi barang wkwk
yawesss brt seng bertindak ceroboh gudu aku tok


nahhh iki hasile teko wadah vaksyin mauu
garek print dehhh


ws yo gessss
ikuu cerita ttg ternyata praktek labku ws nyel arek KIMIA
dan emangg jare rahman ndek makul e dee
ono seng podo ambe gijiii
wuih wuihhhh ..
huek huekk
pokokee iki prakikum seng paling tak benci
soale aku areke leih suka duduk maniss, ora atraksi2
dadie g cocok


praktikum paling awikwok
jam ga nentu
akeh gagale
ngitung akeh salahe
wah woh
rumit


DAHHH, BYE BYE
WEGIAHHH POL
tp emang jare kating kii praktikum paling menyiksa


aku bien pas maba
sek sem 2 nan 
ndelok wong2 ndek lab ambe alat koyo ngene
bjir iki semester piro woy
ternyataaa.. eala koyok ngene a
ws gak maneh2
ruwumittttt



jare juga
kene diijinkan gae lab internasionale arek FST
tapi g sidoo
soale alate ditekakno ndek lab giji
yaahhhh..
arek A B praktek ndek kono
lah pas tepak C D ws digawakno
BJIR kt gue teh
kan aku y pengen silaturahmi ndek mantan lab ku wkwkw
sampe saiki aku gaero jerone pek
walau aku tau dadi arek KIMIA


GAK AFDOL BLAS IKI

Komentar

Postingan populer dari blog ini

ITS, yes!

  Assalamualaikuummm .. haha hoho hehe kesampean jg aku maen kesinii iki foto sembarang aku g ngerti ikuu papan opo pokoke foto onok logo ITS wkwk postingan iki ditujukan kpd adekku tercinte, si SOMAD KADRUN awokaowkw rasa bangga turut tercurahkan saat menulis rasa jengkel turut mengiringi saat proses pemdaftaran cerito ikii sebagian ws tak up ndek highlight ige, judule SOMAT jadii, yaa iki adalah kelanjutan atau keterangan dari foto2 yang ada di galerikuu https://www.instagram.com/stories/highlights/18024376990730134/?hl=id itu ges link ee, tapi ig ku privat deng yaweslah yg difolbek ajaa seng ndelok lebih byk ke chat wa sihh yolah, krusial bgt wi wa JADI, untuk episode kali ini aku cuma nuliss berdasarkan foto lek diurutkee, wuegahh, soale kakeenn okk, mari kita ceritaa ngerti kan? ngerti kan? lek ITS wi salah satu PTN top 10 Indo aku sgt familiar dg ITS tapi g nyongko bakal jadi bagian e ITS bjir kt gue teh wwk adekku maksudee haha sopo seng nyongko loo ya Allah adekku i sepak terja

Semester 2

 Assalamualaikum reekk. Sudah lama tidak berjumpaa Gatell bgt tanganku heh Pengen nulis, ga sempet teros Tugas e astaghfirulloh naudubillah aduhaii Lagi lagi ku gbs tidurr~~~ *nyayi Ini ditulis di bulan Juni Jarene Pak Sapardi Djoko, tak ada yang lebih tabah dari hujan bulan juni. utekku ws puanass, kemebul. saatnya liburan. Ape cerito tentang garis besar semester dua soale aku 4 bulan full ndek semarang mole pas rioyo wingi se. seperti biasanya, urepku muk glebag-glebug nak kosan  ngerjaknooo tugass lah, ya kali turu. sampe saiki gorong pernah naik brt gorong tau nak kota lama. pie yo sajane se gpp, aku ga mekso pengen rono-rono gpp gpp pengalaman iyosii, tapi marakno pegel juga dan awakku ki ws pegel enak turu ya. asli lek kadung pegel, turu .. astaghfirulloh tangip-tangi jam 10 aku males bgt nyeritakno part iki ndek arek-arek pasti ngeroso si paling healing hii saknoe gatau metu metu o a, lapose ndek kos teros ternyata kon paling ngenes dewe yoo LAMISEEE TALA COCOTEE heh, aku bahagi